woensdag 24 juni 2015

DOGGY STYLE.....love it or hate it





Woehahaha!!!!

ik kan me de gefronste wenkbrauwen al voorstellen bij het lezen van de blogpost-titel!
Maar nee hoor, het gaat gewoon weeral over een naaisel
;)


een tijdje geleden vond ik in den Boom een stofje uit de ZORRO-collectie van 2014
Eentje waar ik meteen een naaisel in zag,
maar waar m'n shop-partner van dat moment de neus voor optrok!

Gij het posten van een sneak peek op Instagram bleek ik niet de enige te zijn.
En ondertussen reed ik nog een keertje op-en-af naar de stoffenoutlet 
om al die andere gegadigden van een stukje ZORRO-hondjes te voorzien

Zelf maakte ik er een hemdje mee,
een simpel rap-klaar-modelletje
een Gingerbread uit Homemade Mini Couture
een hemdje in DOGGY-STYLE
;)





De kleurtjes zijn fris,
het stofje is soepel en zacht ( voelt aan als Liberty)
en de doorlopende-print-poging lukte!





De stof heeft een beperkte stofbreedte van 65cm,
maar ik kreeg mits beetje puzzelwerk dit hemdje (maat 110) uit een meter.

Voor de afwerking aan de onderste knopenpat en kraag
gebruikte ik deze keer nog maar eens de zelfkant van de stof.






Sommigen onder jullie zullen het stofje MOOI vinden
en anderen LELIJK
:)

Voor diegenen die het MOOI vinden heb ik goed nieuws...
....ik geef namelijk een lapje van deze stof weg,
een lapje van 1,5meter nog wel!
(stofbreedte 65cm)

Wat moet je hiervoor doen?
gewoon reageren onder deze blogpost!
zaterdag 27 juni om 19u laat ik Random Org een gelukkige kiezen
:)

GOOD LUCK TO YA'LL


55 opmerkingen:

  1. Waauw, ik ben verkocht! En volgens mij heb jij meer uren in een dag dan ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een leuk stofje, dus ik doe graag mee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love it!!
    Mooi gemaakt, een eenvoudige snit volstaat voor de toch wel drukke print.
    Een collega van mij bestelde een zakje voor haar gsm en voor haar boterhammen in een hondenstofje, dit stofje zou dus ideaal zijn, ik waag graag een kansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het stofke, ik hoef het niet te winnen hoor want ik naai niet :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk leuk leuk , ik graag mee
    Groetjes
    Doortje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als serieuze hondenliefhebster ben ik er volledig weg van dus waag ik supergraag mijn kans. Fingers crossed. Liefs Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  7. tof hé... dat iedereen een andere smaak heeft!
    Gelukkig laat jij je niet door andere leiden en kies je volgens eigen smaak! ik naai ook altijd wat IK (of de kids) leuk vind... dat duurt het langst!
    ps: het hemdje is super en zooooo uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super he! Ik kocht er maar liefst 5 meter van. Voor een hemdje, jurkje, rokje.... of gewoon alledrie....

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi stofje, ik ben fan! Mijn zoon zou met zo'n hemdje superblij zijn :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou ik vind hem prachtig en dochterlief hier naast me zegt " oh mama, zo schattig". Een hemdje zou het hier niet worden maar van een rokje wordt ze vast ook erg gelukkig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel funky stofje! Groetjes, Z.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohh zo'n leuk stofje. Ik doe graag mee. Ideaal voor een rokje voor dochterlief of er een cadeau'tje voor mijn ma (grote hondenliefhebster) mee maken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou, ik hoor tot diegenen die het heel mooi vinden hoor, dus ik doe graag mee voor een stukje van deze super leuke stof.
    Fijne avond,
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk stofje! Ik doe dan ook heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Tja, het lijkt mij zo'n typisch geval waarbij je geïntrigeerd wordt door het stofje op rol, je vervolgens afvraagt of het in al zijn kitscherigheid nu verdraaid lelijk of über schattig is en uiteindelijk besluit dat het wel een bijzonder schoon kledingstuk is geworden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben vrij zeker dat de boys vechten voor zo een stofje, dus ik doe graag mee, kan ook nog kleedje voor de kleine prinses worden :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mijn Louise zou dat wel zien zitten :) Hondjes! Ik vind het mooi :) Anders zou k niet meedoen ;) Maar ik heb het ook voor drukke prints.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik werd al verliefd op de stof toen ik ze vorig jaar in de winkel zag hangen (is het niet Zorra?), al ging mijn voorkeur naar de olifanten en giraffen, ik heb echt niks met honden. Maar het stofje ligt hier ondertussen ook in de kast, dus ik doe niet mee met de give-a-way, al volgt er waarschijnlijk wel een gelijkaardig hemdje. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooi!! Ook hier zou zoonlief prachtig staan met zo'n hemdje! Gelukkig hebben ze hier nog kleine maatjes. Een rokje voor de dochter zou ook nog wel lukken. Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind het prachtig!!!!!!!!!! Dus ik waag graag mijn kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik vind het toch ook geslaagd hoor, maar wij zijn nu echt wel hondenliefhebbers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ik fan ben van het hemdje dat wist je al he!? Ik doe natuurlijk niet mee met de give-away. ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tof hemdje!Er ligt hier een theo'tje geknipt in een ander leuk doggy stofke;-)(effe geen tijd om in mekaar te stikken)
    Hondjes zijn lief! dus wij doen graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe hier de jongste een heel groot plezier mee! En die anderhalve meter moet net passen voor een theo maat 116! Ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik doe ook graag mee... maar ik ben geen grote fan van dit hondenstofje... dus moest mijn lotje uit de pot komen, mag je dit richting Anneleen laten gaan (zij reageerde hier boven ook )

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Heel mooi stofje! Ik doe graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik heb een kleintje dat wel heel graag een kleedje met die woefjes wilt ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ben ook van plan om een hemdje met hondjes te maken voor mijn zoontje als troost voor de hond die hij niet zal krijgen! Hij zal het moeten stellen met een poes, ocharme. Heel leuk stofje alvast, ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I love it,zowel het stofje als het hemdje! En het kan voor jongens en meisjes dus ik waag m'n kans! Els Struyf

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Geinig stofje. Wat geef jij trouwens vaak stofjes weg! TT nu toe won ik nooit, maar ik blijf het proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het hemdje is heel mooi, ik ben fan. In het lapje zie ik wel een rokje voor onze Nona, dus ik doe heel graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Love it! En mijn zoon zou er supercontent mee zijn, hij droomt nl van een echte hond, maar dat zal niet lukken, dus een hondenhemdje zou al veel goedmaken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Grappig stofje! Hier ook altijd welkom :) Ik waag een kans!

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Onthaalmoeder Martine wil graag mee doen om dit originele stofje te winnen.
    Hemdje voor eentje dat naar school gaat in januari zou toch tof zijn, nietwaar? Zijn mama houdt wel van speciale stofjes dus ...
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ya'll!! Hier een goede besteding, supergaafstofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Ik doe ook graag mee! Groetjes Eva

    BeantwoordenVerwijderen
  37. woef woef woefwoef woef, kajiet!!
    ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik ben een beetje twijfelachtig over het stofje. Maar mijn neefje vind het zowiezo fantastisch :-) zijn verjaardag komt dichterbij dus ideaal :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Ik vind het super! Zalig origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh ik ben fan:) en doe dus graag mee:)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hondjes zijn cool 😎 ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Tikkeltje jaloers! Ik wil wel de mama zijn, en eigenlijk ook wel de dochter ....
    http://www.obatpriajakarta.com/
    http://www.perangsangjakarta.com/
    http://www.klgjakarta.net/
    http://www.obatkuatkarawang.com/
    http://www.jualobatkuatsemarang.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  43. LIEFDE SPELLS DIE WERKEN
    Ik geef dit getuigenis aan partners die moeilijke tijden doormaken in hun relaties, want er is een middel om je trauma's te herstellen. Ik kon de pijn die mijn hart plaagt niet beheersen. Ik was gekwetst en in de war. Ik had dringend hulp nodig, deed wat onderzoek op internet en kwam een pagina tegen waar ik zag dat Dr. Egwali, een spellcaster, die helpt geliefden terug te winnen. Ik nam contact met hem op en hij deed speciale gebeden en spreuken voor mij. Tot mijn verbazing kwam mijn man een paar dagen later thuis. Dus we kwamen weer bij elkaar en er was veel liefde, vreugde en vrede in de familie. Bedankt lieve dokter

    Je kunt ook Dr. Egwali, een krachtige spellcaster, gebruiken via whatsapp +2348122948392 of zijn e-mail "Dregwalispellbinder@gmail.com" voor oplossingen.

    Hij helpt ook met:
    * Beheers je geliefde
    * Liefhebber terug
    * Loterijwinst
    * HIV-behandeling
    * Herpeskuur enz..

    BeantwoordenVerwijderen