woensdag 4 juni 2014

Een GROOTSE GIVE-AWAY






Hier is dan '..de BELOOFDE GIVE-AWAY'

Aangezien jullie met zovelen zijn,
leek het mij ook niet meer dan juist om VELE kadootjes weg te geven
6 verschillende pakketjes om precies te zijn!

Hoe gaat deze give-away nu in zijn werk?
Deze wedstrijd is uitsluitend bedoeld voor volgers van deze blog.
Je schrijft in een reactie de volgorde van voorkeur op
Bv: 3,6,1,2,5,4
( dat is al niet moeilijk he?)

Op 15 juni worden er door een onschuldige hand ( of de computer)
6 winnaars getrokken.
De eerste krijgt uiteraard het pakketje dat zij als eerste voorkeur heeft opgegeven...
De tweede krijgt ook het eerste pakketje van voorkeur tenzij dit al gekozen werd door winnaar 1,
dan krijgt ze het tweede pakketje naar voorkeur....
....en zo gaan we heel het rijtje af, totdat iedere winnaar van een pakketje is voorzien!

En dan nu ....de te winnen pakketjes!


PAKKET 1

Meisjesstoffen
-0,5m Wasabi van Petit Pan
-1m Little Kukla van Robert Kaufman
-1m Florrecence , Feel the Difference van Art Gallery
-0,5m Big Drops van Hamburger Liebe
-1,4m Cuzco van Moda fabrics









PAKKET 2

jongensstofjes
- 0,75m Fly Hex mini van Hamburger Liebe
-1,4m snorretjessto
-1m Backyard Baby van Michael Miller
-1m Seaside van Riley Blake
-0,75m robotstof









PAKKET 3

Knopen, knopen en nog eens knopen
en dit allemaal verpakt in een Toertjes & Pateekes pennezak in Toile Ciree van PP









PAKKET 4


Soft Cactusstof uit de kleurenset Happy Blue Orange
-1m Toddler Ivy Large
-0,5m Granny's Tiles
-0,5m Lasting Leaves
-1m puzzeled Milly
-2 bijpassende ritsen
( al de stoffen werden uit de losse pols geknipt, de werkelijke afmetingen kunnen dus afwijken!)









PAKKET 5


Soft Cactusstof uit de kleurenset Wiccky Blue Red
-1m Lasting Leaves
-1m Woopsie Daisy
-1m puzzels Milly
-2 bijpassende ritsen
( de meterkes werden uit de losse pols geknipt en kunnen dus afwijken wat grootte betreft!)








PAKKET 6
 Soft Cactusstof uit de kleurenset Candy Orange Pink
- 1m Little Daisy
- 1m Wicky Pikes
- 1m Granny's Tiles
-2 bijpassende ritsen
( de meterkes werden een beetje uit de losse pols geknipt en de afmetingen kunnen dus een beetje afwijken!)







Dit is het laatste pakketje,
maar wacht, wacht....'t is nog niet gedaan!
Een van de zes winnaars van deze giveaway wint ook nog eens enkele uurtjes van mijn tijd...
vijf uurtjes om precies te zijn!
In te vullen naar eigen believen ( wel alleen deftige dingen he!)
bv: samen naaien, een privé-workshop, een toereke langs winkels naar keuze
een blogmeet, ik die uw stoffenkast mee op orde leg......gewoon iets gaan drinken/eten

Jullie kiezen zelf!
:)


Allez, bon chance voor iedereen
....en nu snel kiezen en noteren en vooral veel duimen voor uzelf!

DE WINNAARS WORDEN ZONDAG 15 JUNI GETROKKEN
( of geRANDOM ORGED......als't teveel is om op te schrijven!)
:)

677 opmerkingen:

  1. Hoe leuk!!
    Hier zijn mijn nummerkes, tis precies de lotto!
    6 - 1 - 4 - 5 - 3

    succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwie wat een super give away! je weet maar nooit !
    Voorkeur :
    1
    4
    3
    6
    5
    2

    --> Was het maar al 15 juni #spanning

    Echt chique wat jij nu allemaal weg geeft ! alvast aan de winnaars veel naaiinspiratie gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. superleuke give-away!! Mijn keuze gaat naar: 2-4-5-1-6-3
    Spannend! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat met je 1000 volgers !!! Mijn rijtje: 2 6 1 5 3 4

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super give-away!!
    mijn keuze: 3-2-5-4-6-1 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk om dat te mogen winnen.! :-)
    Dan gaan we voor 5,6,4,1,2,3.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat!!!Keitoffe give-away!!! Mijn keuze tadadadaaaaaaaaaa.... 4 5 6 1 3 2. Hopelijk ben ik er eens bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Amai, dat is niet simpel zo een volgorde opstellen. Alles is zo leuk.!

    1 - 4 - 2 - 6 - 5 - 3

    Heel mooie give-away.!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. vooral nummer "7" is erg leuk/origineel! Top 3 is moeilijke keuze, maar ik ga voor: 4-5-6-3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  10. toffe give away's, mijn voorkeur: 1,3;5 en 6 :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. super! ik ga voor 6-5-4-2-1-3 succes aan iedereen (maar stieken hoop ik toch het meest succes voor mij) ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 5,6,3,2,1,4

    leuke pakketjes en tof ideetje =-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai, dat is nog eens een give away !
    Mijn keuze : 4, 5, 6, 2, 1 , 3
    Nog een fijne dag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's ni moeilijk! Voor mij: 4 - 3 - 5 - 2 - 1 - 6

    BeantwoordenVerwijderen
  15. 2 1 3 6 5 4 - -Mijn voorkeur! En nu duimen maar!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. toffe give away , mijn voorkeur 1-4-6-5-3-2
    hopelijk eens een keertje geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Supertof... Mijn voorkeur 5-6-4-1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wauw, ik doe graag mee, mijn vlogorde: 2,1,6,4,5,3. vingertjes kruisen maar. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Kei leuk, super!
    Mij nummertjes: 1 - 4 - 5 - 6 - 3 - 2

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super!! Ik word altijd happy bij het lezen van een nieuwe blogpost van jou! Mijn voorkeur : 1-6-5-4-3-2

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik doe super super graag mee ! Mijn voorkeur , de knoopjes .. maar zou met alles uiteraard blij zijn !
    liefs
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. alles is goed maar knoopjes op de laatste plaats
    dus 1-2-4-5-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Dit is de moeite van giveaway . hartelijk dank ervoor .
    Voor mij speelt het eigenlijk geen rol , ik vind ze allemaal leuk .
    Bedankt dat je de kans geeft om dit te winnen .
    Ik blijf gewoon genieten van je blog . Doe gerust zo verder :)
    Groeten

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Top top top!! Zo'n mooie pakketjes allemaal. Duim duim duim...
    Mijn voorkeur: 2,6,4,5,3,1
    Of natuurlijk een gezellig naai-bij-klets-lunchke ofzo é ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Volger ben ik al lang!
    1 – 3 – 6 – 5 – 4 - 2 is mijn volgorde :)
    *fingers crossed*

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Fijn om eens mijn kans te kunnen wagen :D
    Dit is mijn voorkeur: 4-3-2-1-6-5

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wow - wat een leuke pakketjes allemaal! Moeilijk kiezen maar hier mijn voorkeur: 1 - 3 - 4 - 5 - 6 - 2

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat een leuke stofjes, we kijken al uit naar 15 juni:-) 2-5-6-4-1-3

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Debora,
    waaauw! Heel graag pakketje 4! Of 5, of 6, of 1 ... :)
    duim duim duim!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Leuk leuk! Mijn voorkeur : 213456.
    Oh ... en proficiat met de groei van je blog ... ongeëvenaard denken ik !

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zou zo graag nog eens winnen ;-) en zeker deze pakketjes, of zelfs nog meer een beetje van je tijd!
    Mijn lottonummers zijn 2 - 1 - 6- 5 - 4 - 3
    En ik blijf je sowieso wel volgen hoor, want ik vind jouw productiviteit zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Kei leuk!
    1-2-5-6-4-3 is mijn volgorde
    blijven duimen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Amai, wat een pakketjes! Topblog, dus ik doe graag mee:
    3,2,4,5,1,6

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Tof zeg! Mijn voorkeur: 5 - 6 - 1 - 3 - 4 - 2.
    Ik begin vast te duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Zalig! Ik doe ook een gooi!
    Hier mijn keuze: 5 - 4 - 2 - 1 - 3 - 6

    BeantwoordenVerwijderen
  36. wat een zalige stofjes ik vind 4-5-6 heel leuk, de ideeen komen al in men hoofd om te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoe kunt ge daar nu tussen kiezen....456312

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wow seg, allemaal zo'n mooie prijzen, ik hoop echt dat ik erbij ben deze keer :)
    Mijn volgorde is deze: 1 - 6 - 5 - 4 - 2 - 3
    En vijf uurtjes samen naaien lijkt me ook ge-zel-lig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  39. super leuk hoor, wat een leuke pakketjes allemaal en zo mooi van combinatie.
    ik doe zeker graag mee hoor en dit is mijn volgorde :
    145632

    BeantwoordenVerwijderen
  40. 2-1-4-5-6-3
    oooo, zulke leuke stapeltjes...
    Mijn zoontje zou een gat in de lucht springen & ikke ook ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Ik doe heel graag mee! Ik heb meestal geen geluk met zo'n spelletjes, maar het was altijd iets met niet wagen, è.
    1,2,5,6,4,3
    Wish me luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Ik heb na lang nadenken toch een lijstje kunnen maken! Moeilijke keuze want ze zijn allemaal leuk!
    6-5-4-1-2-3

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik wil ook wel winnen...
    4-5-6-1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Waaw, tof! Ik doe graag mee: 4, 1, 5, 2, 3, 6

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Hoera!
    2-3-5-6-1-4
    crossing my fingers!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Waw, dat willen we niet missen!
    Voorkeur 5/6/4/1/2/3 (ben helaas niet zo handig met knoopsgaten) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Oooh, zo'n leuke stofjes. Proficiat met jouw 1000 volgers.
    Mijn voorkeur is: 4-6-5-1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Zo leuk! Ik waag mijn kans: 4, 1, 6, 5, 3, 2

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. leuke pakketjes!
    mijn winnende nummers: 1-5-6-4-3-2

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wow leuk leuk leuk! mijn voorkeuren gaan uit naar 4 - 1 - 2 - 5 - 6 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  51. graag pakket 2! joehoe, zou super zijn, eens iets voor mijn zonen!

    BeantwoordenVerwijderen
  52. 5,4,6,2,1,3
    Mijn allereerste deelname aan een give-away, En nu hopen op wat geluk

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Geweldig! Mijn voorkeur gaat uit naar 1 - 2 - 4 - 5 - 6 - 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oh wat een leuke!!!! Ik zou gaan voor 6, 1, 2, 5, 4, 3

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Amai Deborah, zo'n fantastische give-away! Hier doe ik graag aan mee en ik hoop dan dat ik ook jouw tijd win om samen koffie te gaan drinken. Mijn voorkeur gaat uit naar 6-5-3-4-1-2 - wish me good luck!x Ik deel hem nog even voor je!

    BeantwoordenVerwijderen
  56. spannend! ik snuister graag op je blog...
    zo inspirerend!
    2 - 4 - 5 - 1 - 6 - 3 is hier de rangschikking..

    BeantwoordenVerwijderen
  57. 2 4 5 6 1 3 . De jongensstoffen zouden Nout geweldig staan en ik heb geen enkel katoentje meer in de kast. Zou ik eindelijk eens geluk kunnen hebben bij een give away?

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Amai, leuk weer! Ik kies met veel plezier voor 2-1-6-5-3-1... En wie wint dan je tijd? Ik hoop dat ik de gelukkige ben...

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Ik geef een deel van mijn stoffenkast weg wegens tijdsgebrek en overload, maar hier kan ik toch niet aan weerstaan ;) 1,6,3,2,5,4 ! Al hoop ik vooral op het winnen van de tijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  60. leuke pakketjes!!!
    mijn voorkeur gaat naar : 5-6-4-3-1-2

    fingers crossed!! ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Super mooie give away!! Mijn voorkeur 5-6-1-2-4-3

    En nu maar duimen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Spannend ... fingers crossed en alvast dromen van die leuke stofjes!
    Mijn volgorde is 2 | 4 | 5 | 1 | 6 | 3

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Oh leuk!! Ik zou eigenlijk het liefste van al eens naaien met u ! Ik vind echt dat je mooie dingen maakt!

    Mijn lijstje is 6 - 5 - 1 - 2 - 4 -3.

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Amai zulke mooie stofjes: 5-6-4-2-1-3

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Wauw!!!! Echt te gek!
    Ik doe graag mee! Eigenlijk is alles leuk, maar toch een keuze 456123

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Ik ben fan :-) 4-5-1-6-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Oh joepie, ik wil tijd met jou winnen!!!!! Maar hier zijn mijn nummertjes 1,2,6,5,3,4

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Oooh leuk ! Nog nooit iets gewonnen met een give away, dus wie weet :-) Mijn voorkeur : 5-6-4-3-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  69. En mijn winnende cijfers zijn :-)
    1 5 4 2 3 6

    Liefs,
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen
  70. dat is echt wel heel leuk..... wat een mooie stofjes , Hier zijn mijn voorkeuren:

    2- 4 - 1 - 5 - 6 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Wauwie!! Superleuk. Mijn voorkeur 2-4-5-6-3-1
    veel succes aan iedereen

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Fantastisch, zo'n mega-give-away! Ik ben al lang volger :-)
    Mijn nummertjes: 5-4-6-2-1-3. Moest ik 5 uurtjes van je tijd winnen zou ik een stoffenwinkel bezoeken en met één van de gekochte stofjes tijdens een privéles van jou iets maken samen! En natuurlijk hoort daar een drankje en een hapje bij ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Ooooooh, wat een leuke give-away. Ik ga voor 6,4,5,1,2,3 en een blogmeetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Oei moeilijk: 1 - 4 - 5 - 2 - 3 - 7 - 6. Ik heb wel het voordeel dat ik al wat uurtjes in uw nabijheid mag doorbrengen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  75. amai mijne frak! Zo'n mooie prijzen!
    In volgorde van voorkeur - mocht ik chance hebben om te winnen:
    1-5-2-3-4-6
    *en we duimen nog eens voor ons eigen*

    groetjes
    Liesbeth S.

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Waw, dat is inderdaad de moeite! Ik ga voor deze volgorde: 2-1-4-5-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  77. 2 - 1 - 5 - 6 - 3 - 4

    Amai hier gaat mijn hartje sneller van slaan !

    BeantwoordenVerwijderen
  78. leuk zo'n initiatief! vooral leuke en mooie stoffen, ik zou gaan voor 4 - 2 - 1. veel succes iedereen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Super leuke give-away : 1-6-4-5-3-2.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Waauw! Dat is de moeite!
    Mijn volgorde:
    1-3-2-6-5-4
    Duimduimduim

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Wauw! Alweer zo een fantastische give-away!
    Dit is mijn volgorde: 4-6-1-5-2-3 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Jeetje, wat een verwennerij! 6, 5, 1, 4, 3, 2
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  83. Pick me! Pick me! 2-1-4-5-6-3
    Leuke giveaway! Het zijn allemaal leuke stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  84. :) zo leuk!
    Mocht ik bij de gelukkigen zijn, dan maakt het niet uit welk pakketje ik krijg
    En tijd met u is altijd toppie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Komt da even goed uit....ik krijg een nieuwe naaimachine (ben er nog niet uit welke precies) , dus nieuwe stofkes om nieuwe creaties te -voorschijn te toveren . Mijn keuze: 4-3-2-5-1-6. En nu maar kaarsje branden zeker?
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Waaw wat een mooie actie! Al die mooie stofjes! Ik doe graag mee! :)
    6, 5, 4, 1, 2, 3
    Veel succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Hoi, wat eens super gave away. Maar moeilijk te kiezen. Ik ga voot 4,1,5,2,6,3 en nu maar duimen

    BeantwoordenVerwijderen
  88. en wij doen mee :-)
    5-4-1-2-6-3
    en wat dat uurtje betreft , een uurtje op de kleinste letten ;-) terwijl ik naai :-) :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Super leuk en super spannend!
    Ik ga voor
    1-5-6-4-2-3

    Groetjes !

    BeantwoordenVerwijderen
  90. OMG Deborah! super-give-away!! Hele mooie stofjes om mijn collectie aan te vullen maar zou al meer uitkijken om je in live te ontmoeten :) mijn keuze: 1/5/4/2/6/3

    BeantwoordenVerwijderen
  91. Amai te gek ...4 3 5 6 2 1 en die 5u met jou zou ik nog het tofste vinden !

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Wo-hoooow!
    Mijn volgorde: 4-5-6-2-3-1

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Super!!!
    ik wil mijn kansje ook eens wagen.
    Met nummer volgende nummers in volgorde: 1, 3, 6, 5, 4, 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Amai zeg, zo super!
    Mijn keuzes: 2 - 4 - 5 - 1 - 6 - 3.
    En die uurtjes van jouw tijd, geweldig!
    (volgens mij ga je moeten random org-en... ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Heerlijk!
    Om dan toch maar een voorkeur op te geven: 2 4 1 5 3 6
    #countdown!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Waw super! Ik wil wel een pakketje in de wacht slepen … nu nog kiezen … allemaal zo'n schone stofjes …
    mijn lijstje: 5 - 6 - 2 - 1 - 4 - 3
    En nu die duimen maar laten werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Wat superleuk, ik heb je blog net ontdekt, mooi gerief dat je deelt!
    Moest ik het geluk hebben te winnen mag dat in deze volgorde
    6-4-3-5-1-2

    BeantwoordenVerwijderen
  98. amai van een give away gesproken!!
    1 2 4 5 6 3
    en duimen maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. amai zo een toffe pakketjes!!!

    Dit is mijn voorkeur : 2-1-4-6-5-3

    Hopelijk tot snel ;-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Amai zeg, zoveel leuke keuzes! 5-4-2-1-6-3
    Toftoftof :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  101. WAUW!!! Wat een give-away... Hier mijn 'Lucky numbers1-6-5-4-2-3 '
    Al zou ik zeker even graag de 'meet and greet' winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  102. Wat een super toffe give away. Voorkeur 2 6 5 4 1 3. En nu duimen maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  103. 6,5,1,3,2 dat is mijn keuze :-)
    Wat een super give away zeg! Lees nog zeer regelmatig op je blog en geniet van al je naaisels!
    Zelf al bijna jaar niet genaaid ivm artrose duimen. Gaat nu weer redelijk dus wil het toch binnenkort weer eens proberen. Zou tof zijn met een nieuwe voorraad stofjes :-)
    Heb niet stilgezeten hoor....heb de haaknaald ontdekt. Met goede haaknaald en duim in brace gaat dit geweldig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  104. And the winner is..... ( tromgeroffel): 1-4-3-5-6-2 !

    BeantwoordenVerwijderen
  105. Wow, what a giveaway. I hope it's open to international entries, too? (I could pay for additional shipping costs...)
    My wish list: 4, 1, 5, 6, 2, 3

    BeantwoordenVerwijderen
  106. mijn voorkeur gaat uit naar 5 - 4 - 6 - 2 - 1 - 3 liefst geen knopen want knoopsgaten zijn mijn specialiteit niet. en als ik win dan zoeken we samen naar een leuke tijdsbesteding. Kunnen we bv. is geen groepsbijkomst organiseren ? een tetternaainamiddagje ofzo.
    groetjes
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  107. Volgens mij gaat random.org het druk krijgen :-)
    Mijn voorkeur is 5 6 4 1 2 3
    Succes ermee en gefeliciteerd met je volgers Debora!

    BeantwoordenVerwijderen
  108. OMG dees wil ik zo hard winnen, wat tijd met jou lijkt mij geweldig ! Mocht ik een pakketje winnen dan graag in deze volgorde .
    6-5-4-1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  109. wauw, allemaal superpakketten!!!
    zou een welkom (enkele-dagen-te-laat-) verjaardagkado zijn :-)
    Die leen-uurtjes zou ik gebruiken om eenvoudige dingen bij te schaven. Zoals mijn mouwtjes die bijna nooit gelijk zijn van lengte, of een blinde rits die ik niet durf te steken, knoopsgaten naaien, ...
    5 - 1 - 4 - 6 - 2 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  110. Amai, amai, weeral zo'n fantastische prijzenpot!! 1-3-5-2-6-4. En met die tijd, wat uitleg over zo'n leuk koffertje. Of een toertje langs tweedehandswinkels.

    BeantwoordenVerwijderen
  111. Wouw wat veel reacties al, en wat een geweldige stofjes.Ik doe graag mee mijn volgorde zou zijn 216453.
    Groetjes Ikkeismooi.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  112. Super zeg! Die 7e vind ik inderdaad heel origineel! :-) Mijn rijtje : 2-5-6-4-1-3!

    BeantwoordenVerwijderen
  113. Ik hoop voor jou hand dat het random.org gaat zijn ...
    2-1-3-4-6-5
    Nog veel plezier met het namen trekken

    BeantwoordenVerwijderen
  114. Mijn nummertjes 5-6-4-2-1-3. Je maakt zo'n mooie dingen! Een paar uurtjes samen naaien of zo'n privé workshop zie ik helemaal zitten :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  115. Wat een leuke give-away! Ik geef je dan ook heel graag mijn rijtje door om ook kans te maken op één van die leuke pakketjes of wat van jouw tijd. Mijn combi 1 - 4 - 5 - 6 - 2 - 3.

    BeantwoordenVerwijderen
  116. Maar man! Ik kan niet kiezen (en ik denk dat jij niet alles zal kunnen op briefjes schrijven om te trekken, ik voorspel een tsunami aan reacties :-)). Mijn volgorde: 2-5-6-4-1-3. Spannend!

    BeantwoordenVerwijderen
  117. Wauw, wat een super give away! Mijn keuze is makkelijk: 1-2-3-4-5-6 :)

    BeantwoordenVerwijderen
  118. Wat een prachtige prijzen, na lang nadenken mijn voorkeur is 2 - 4 - 5 - 3 -1 - 6. Nu nog hopen dat ik alles juist heb aangeduid om je blog te volgen via Blogloving.

    BeantwoordenVerwijderen
  119. 4 5 6 1 2 3....wat een mega give away! Bij deze een miniscuul kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  120. Zo leuk! Een give-away op mijn eigen verjaardag en het loten van de winnaars op die van mijn broer :-D
    Mijn keuze van nummertjes: 1,3,6,4,5,2
    Veel succes met het kiezen van de winnaars!

    BeantwoordenVerwijderen
  121. allemaal zo mooi maar mijn top 6 is toch: 3-1-5-2-4-6
    ik wou dat ik al zoveel volgers had
    dat de beste mogen winnen
    (ik hoop dat ik het word) :p

    BeantwoordenVerwijderen
  122. Hier een reactie uit Nederland. Ik zei het al op Facebook: Ik ben, bij eventuele winst, best bereid zelf de verzendkosten te betalen :) En hoewel ik best wat hulp kan gebruiken bij bijvoorbeeld het voeren van een jas, is België nou niet bepaald naast de deur hier. Dus de leenuurtjes doe ik dan cadeau aan een Vlaamse mededingster,

    Allemaal prachtige pakketten... maar hier dan toch een soort van voorkeur:

    1-6-5-4-2-3

    Anne-Marie Greve - de Wildt (http://ansgeflans.wordpress.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  123. Aami, da's echt ne serieuze giveaway hoor!
    1,2,6,5,4,3
    En als ik uurtjes win, dan wil ik eens zo'n valiezeke leren maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  124. Wat ontzettend, geweldig, super leuk!! Ik vind alle pakketjes eigenlijk even mooi, dus mijn rijtje wordt 1-2-3-4-5-6


    Groetjes Lobke
    iets-unieks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  125. en jij beweert dat rangschikken niet zo moeilijk is? het is allemaal even leuk! ik zou met alles wel iets kunnen
    mijn volgorde:
    1-4-5-2-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  126. oh ja test even mn geluk en doe mee... zo'n mooie give-away!!!
    mijn voorkeur : 1-2-6-5-3-4!!!
    .... samen een naaidate zou de max zijn!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  127. Hoera! Jouw give aways zijn toch echt altijd de max seg...
    Dikke proficiat met je (ondertussen meer dan) 1000 volgers. :-)
    Blijf ons maar lekker verblijden met je blogposts!
    Mijn rijtje wordt: 1 - 5 - 2 - 4 - 6 - 3
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  128. Voor mij graag 435612. En mocht ik winnen dan wil ik graag met u aan een Lars beginnen met iets lekkers bij de hand ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  129. wauw, dit wil ik wel winnen.
    2-5-6-4-1-3

    BeantwoordenVerwijderen
  130. Amaai wat een give-away!!! ik zou heel graag zo n paketje in mn bezit hebben en die dan delen met mijn mama:)
    mijn voorkeur is 1-2-4-6-5-3
    Goh en de uurtjes winnen zou wel een heel verrijkend iets zijn met zo een super madam als jij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  131. Wauw! In 1 uur al zoveel reacties.. En toch doe ik graag nog mee!! Mijn voorkeur is; 1.2.4.5.3.6. Ik ga heel hard duimen. En al zou ik de meet en greet winnen wordt het inderdaad toch ook een naaidate! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  132. WOW super give away ! voorkeur voor pakket 1, 5, 6, 3, 2,4 ... Amaai 1000 volgers ! Dikke proficiat en nog veel naai- en blogplezier ! Mss moet in die vijf uur mij eens haarfijn uitleggen waar je die kaboutertjes kan huren die al jouw werk doen (naaien, bloggen, 10 kinders grootbrengen, en wat nog allemaal ...:-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  133. 4,2,1,3,5,6 ... Dat is mijn rijtje, al is een date met jou ook perfect natuurlijk! :-) niet dat ik denk veel kans te maken, ik heb altijd pech in het spel :-p

    BeantwoordenVerwijderen
  134. Het is niet dat ik nog niet genoeg lapjes heb maar ik wil ik wil. Ik ben heel nieuwsgierig naar de Soft Cactus stofjes in het echt. Voor mij: 4 - 5 - 6 - 1 - 2 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  135. Wat een vrolijke give away! mijn voorkeur: 1,4,5,2,6,3
    En als ik wat van jouw tijd zou winnen ga ik direct voor samen zo'n schattig valiesje te maken (zoals jij er al gemaakt hebt op jouw blog) Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  136. 3e poging om een reactie te posten (werkt niet via bloglovin blijkbaar):

    Ik vind pakketjes 1 en 2 zooooooooo mooi!
    Mijn volgorde is dan ook: 1-2-6-4-5-3

    Ik zie er al weer allerlei naaisels in... Super give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  137. Wauwie! Val ik hier even bijna achterover! Wat een prachtige give away, en zo moeilijk kiezen. Ik doe graag mee! Mijn keuze: 2, 1, 3, 4, 5, 6

    BeantwoordenVerwijderen
  138. 2, 4,1, 6, 5,3

    allemaal even leuk eigenlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  139. whaawhie! hier komen mijn lottocijfers ;-)

    456231
    Proficiat met je mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  140. Moeilijke keuze maar ik heb een beslissing kunnen maken:
    1-2-4-5-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  141. Wat een héééééérlijke give-away. Ik waag dan ook heel graag mijn kans.
    Hierbij mijn voorkeur: 2-4-3-6-5-1
    En ik hoop dat je volgend jaar nog eens het dubbel van de volgers mag hebben! Ik blijf je alvast trouw volgen en kijk uit naar al die supercreaties die hier nog voorbij zullen komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  142. Ooooeeeh !! Ik doe mee !! Zo'n cooele give away !
    Mijn voorkeur 2 - 4 - 5 - 3 - 1 - 6.
    En dan als tweede optie zou ik graag een workshop van je krijgen om iets cools te maken voor die prachtige zoon van me! :)

    Normaal gezien volg ik je hier op Blogger, nu toch al een tijdje.

    BeantwoordenVerwijderen
  143. Ik heb meestal ook niet zo veel geluk om iets te winnen :)
    Mijn voorkeur.Pakket 2- 1 - 4 - 3 - 5 - 6 .
    Ciao Patricia Colonne

    BeantwoordenVerwijderen
  144. Waw wat een prijzen zeg! 1-6-4-5-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  145. Waauw! 2-4-5-6-1-3 is mijn voorkeur. Jongensstof aan de Top ;-) En natuurlijk het naai atelier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  146. Ben nu officieel een volger :) ik dacht dat ik dit al was, want al verschillende keren (lichtjes jaloers) komen piepen naar je mooie naaisels, maar nu dus voor echt. En op een goed moment zo te zien! Wat een leuke pakketjes woooow, mijn keuze is 214563. En nu duimen!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  147. Tof zeg!! Daar weten we wel weg mee. 1 - 3 - 2 - 5 - 4 - 6
    Mijn agendaatje ligt alvast klaar om die 5 uurtjes in te plannen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  148. ik vind het superleuk, ik doe mee
    1-6-4-5-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  149. Wat een geweldige give away. Uiteraard heb ik ook mijn cijfertjes klaar:
    2, 1, 3, 5, 4, 6

    BeantwoordenVerwijderen
  150. Super! Mijn rijtje: 124563 en nu maar duimen! Proficiat met je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  151. Super!!!
    Mijn keuze is: 1 - 6 - 5 - 2 - 4 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  152. Net ontdekt je blog. Te leuk en wat een leuke give away. Mijn voorkeur 1, 5, 6, 4, 3, 2.

    BeantwoordenVerwijderen
  153. Als beginnen naaister zou ik zo'n kleurig mooi pakketje zeker kunnen waarderen - en als hier dan nog eens tips en tricks bijkomen - nog beter :)

    Mijn voorkeur: 4-1-5-2-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  154. Zo'n leuke give away, je zou er spontaan vrolijk van worden ^^
    Mijn voorkeursrijtje: 4,1,5,6,2,3

    BeantwoordenVerwijderen
  155. Hele leuke pakketjes. Ik smelt al helemaal weg en het is niet eens zo warm vandaag ;-)
    de voorkeur: 6-5-4-1-2-3, al is alles super natuurlijk ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  156. Ow jee, 180 reacties... maar we wagen onze kans! Want zo'n workshop zou héél erg welkom zijn! Bedankt om te delen en veel bewondering voor wat je doet!! 1-2-4-5-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  157. jawaddde, straks valt de server hier nog plat :-)
    en wie niet waagt, niet wint, dusseuh 1, 6, 5, 4, 2, 3

    BeantwoordenVerwijderen
  158. Mijn nummertjes: 4, 5, 6, 1, 2,3
    Superleuke actie! Duimen maar ...

    BeantwoordenVerwijderen
  159. Waw! Zotte give-away! Hier moet ik wel aan meedoen! Ik kies voor 146532

    BeantwoordenVerwijderen
  160. Wat een leuke actie! Super! Mijn volgorde is 5, 4, 6, 2, 1, 3 En nu duimen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  161. Zo mooi allemaal dat kiezen heel erg moeilijk wordt.
    Mijn top 6: 2, 3, 4, 6, 1, 5

    BeantwoordenVerwijderen
  162. Super coole give away. ik doe graag mee!
    215643
    Succes iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  163. Hier doe ik ook graag aan mee! Ik heb nog nooit een give away gewonnen, dus ik hoop dat ik nu bij de gelukkigen ben :-)

    mijn volgorde: 1 4 6 5 2 3

    BeantwoordenVerwijderen
  164. Oef! wow..ik ben een stille bewonderaar én ooit hoop ik ook van die prachtige en kleurrijke creaties als jou te kunnen maken.. Jou winkansen brengen me al wat op weg;)
    Ik doe dolgraag mee met je Give-Away! Maar ..wil als ik win wel een tegenprestatie brengen aan jou en je toertjes;ik geloof dat ik jullie ook wel kan verrassen!
    Mijn keuze: 5,6,4,2,3,1

    BeantwoordenVerwijderen
  165. amai wat een give away !! euforisch wordt je hiervan, nu maar hopen dat we kunnen winnen, maar blijkbaar ben ik de enige niet
    supermoeilijk om een volgorde te kiezen, maar hier komt hij
    3- 6 - 5 - 4 - 2 - 1.

    BeantwoordenVerwijderen
  166. Wauw, wat een mooie stofjes. Op mijn verjaardag, 15 juni dus, wil ik graag wel eens winnen! 245613

    BeantwoordenVerwijderen
  167. Niet moeilijk zeg je? Gigantisch moeilijk om te kiezen tussen al die mooie dingen. Ik denk dat jou tijd nog het meest kostbare is :-)
    Hierbij mijn lottonummerkes: 2-5-3-4-6-1

    BeantwoordenVerwijderen
  168. moeilijk om een volgorde te zetten, maar toch even hard mijn best doen :-) 2-4-1-5-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  169. Fantastische actie!!!
    Mijn volgorde:
    6 5 1 3 2 4

    BeantwoordenVerwijderen
  170. Waaaah, supermegaleuke give-away... en dan nog zo moeilijk kiezen, help :)
    Ok, na veel twijfelen, mijn volgorde :
    1 - 2 - 4 - 6 - 5 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  171. Wow, al bijna 200 opmerkingen,
    Ik durf al bijna niet meer mee te doen :-)
    Maar toch wil ik een kansje wagen

    4 . 5 . 1 . 3 . 6 . 2

    Grtjs!

    BeantwoordenVerwijderen
  172. Wow zo een stoffenaanbod! Proficiat met je blog en je 1000 volgers. En nu hopen dat een van je toertjes of een van je pateekes mijn naampje eruit pikt.
    Mijn voorkeur is : 1-2-5-4-6-3

    BeantwoordenVerwijderen
  173. Wow dit is wel super verleidelijk! 5-4-6-2-1-3 en wat zou ik graag eens samen met jou naaien/workshop en babbelen hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt!
    Geniet ook van alle reacties :) gr Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  174. waauw, wat een superprijzen!
    ik doe graag mee: 2 4 1 6 5 3

    BeantwoordenVerwijderen
  175. Wauw, wat een mooie give-away! Graag doe ik mee. 6-5-4-1-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  176. Hopelijk win ik eens iets.

    Mijn voorkeur: 5 - 6 - 4 - 1 - 2 - 3

    BeantwoordenVerwijderen
  177. Wauw !!! Dat is moeilijk om te kiezen.
    4-2-1-5-6-3

    En nu duimen maar !
    Gr Katrijn Dekien

    BeantwoordenVerwijderen
  178. Oh la la! Sjieke dinges! Mijn volgorde: 1-4-5-6-2-3. Duimduimduim

    BeantwoordenVerwijderen
  179. Wauw superleuke give-away! Ik waag graag mijn kans voor al die prachtige stoffen!
    Mijn voorkeur 1-6-4-5-2-3

    BeantwoordenVerwijderen
  180. zo een leuke give-away!! Mijn voorkeurslijstje - 1-4-5-6-3-2

    ps je maakt echt prachtige dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen