donderdag 2 januari 2014

Voor mijn moeder....



Als Nieuwjaarsgeschenk voor mijn moeder
maakte ik een superzacht dekentje.
Samen met wat gekochte kussens
( gebrek aan naai-tijd!)
vormt het een warm en comfortabel kadootje!






Het stofje werd gekozen op basis van het interieur van de ontvanger.....

Een van de voornemens voor 2014 is minder afval produceren,
...en we zetten dat meteen om in de praktijk
door de zelfkant van het stofke als kadolint te gebruiken...
:)






Aan de achterkant een langharig fleecedekentje van Zeeman










Mosaic.....Bella @ Top Drawer ( fabric.com)
Fleecedekentje van Zeeman
Zelfgemaakte paspel met biais van Veritas

18 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleurencombinatie! Je zou er zo onder willen kruipen, het ziet er heerlijk warm uit. Wat voor soort touw gebruik je om het paspel te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte gevlochten nylon tresse.....te koop bij touwen vandender.....zij verkopen ook katoenen macrametouw, ook heel geschikt voor paspel ( maar dat kan nog wat krimpen in de was!)

      Verwijderen
  2. Heel mooi!
    En wat een super-idee voor het cadeaulint!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Goed idee van de zelfkant te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oké, ik moet mijn kinders dringend leren naaien ;).
    Zonder zwans, dat heb je mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze blijven toch zo zalig, die dekentjes !

    BeantwoordenVerwijderen