zondag 19 januari 2014

Voor een fractie van de prijs.....




Men neme enkele mooie papiertjes
( Petit Pan papiertjes in dit geval!)
Men neme enkele kartonnen dozekes
( in promo gekocht bij Action voor €0,79/set.....momenteel te koop voor €0,99/set)






Zoals je wel kan zien is mijn potteke 'homemade' Mod Podge bijna op
.....een jaar geleden gemaakt en nog steeds verser dan vers!
:)





Beetje knippen....
Beetje plakken....
Beetje drogen......

TADAA
........eigengemaakte Petit Pan dozekes!
:)





.....maar dan wel maar voor een fractie van de prijs van ' the real stuff'
( de echte zijn trouwens te koop bij PP-store Antwerpen...)








...ik ga nog wat verder knutselen....
SALUUTJES!
:)

24 opmerkingen:

  1. Jeetje! Zo leuk zeg! Hupla ook op mijn to-do lijst :-)))
    gr
    an

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goed idee, ook heel leuk als verpakkingen voor kleine kadootjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zeg !!!
    Ik heb mooi papier van Flying Tiger, ik voel een ritje naar Action aankomen ineens. Ik heb alleen geen modpodge.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Een busje witte knutsellijm van de Action in een propere bokaal leegspuiten .....wat water toevoegen ( ongeveer de verhouding 2 delen lijm, 1 deel water) goed roeren of schudden ( dan wel eerst het dekseltje erop schroeven natuurlijk!) en je goedkope Homemade mod podge is klaar!
      :)

      Verwijderen
    2. oooooooh écht !!! Nou dat klinkt nogal simpel hahahahaha! Wel die deksel ja.. handig. En dat modpodge smeer je er dan overheen toch?

      Verwijderen
    3. Bij deze doosjes smeerde ik er geen laag over.
      Maar bij het lijmen van stof zou ik het wel doen....dat zorgt ervoor dat de stof niet gaat rafelen en sealed ze ook al voor vocht.
      Je kan dat natuurlijk ook over de papiertjes smeren....dan zullen ze waarschijnlijk iets verkleuren maar wel langer mooi blijven....is eigenlijk gewoon decoupage he!
      :)

      Verwijderen
    4. oja okeetjes, ik heb er ook geen verstand van. Ik bedacht me opeens dat ik hier nog ergens doosjes heb liggen. De vraag is even waar, zucht.Thanks.

      Verwijderen
  4. Ha, dat doe ik af en toe ook. Altijd een leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. als gij ooit leert haken!!! dan maak jij op 1 week een hele deken!
    gij zijt echt de verpersoonlijking van de industralisatie op knutselvlak
    heel ingewikkeld uitgelegd, maar ik bedoel dat gij enorm productief bent, maar echt ENORM hè

    BeantwoordenVerwijderen
  6. je bent wee helemaal op dreef zie ik. hopelijk gaat je gezondheid dan ook beter. De doosjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi!! Ik heb zelf eens met behangerslijm een paar van die kartonnen ikea-dozen bekleed met schoon papier, dat lukte ook goed, maar misschien is mod podge toch nog handiger (en goedkoper? geen idee meer wat ik voor de behangerslijm betaalde...) en je mod podge truc heb ik ook gebruikt op een blikken doos, zoals jij hier een tijdje geleden eens toonde, ook met mooi resultaat! Je blijft alweer inspireren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mag ik een weekje bij je komen logeren? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Amai, super idee! Bij op mijn To Do se! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel tof! En bij Action hebben ze zo'n knutsellijm? Was er al een tijdje naar op zoek maar bij Hema hadden ze geen grote potten... Dus ik moet dringend eens naar de Action! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. amaaaaaai ... supermooi! ik wil naar den action, en papiertjes gaan kopen en Mod Podge maken ...NU!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel gaaf! Leuke papiertjes! Nu ik hoor dat de zelfgemaakte modpodge zo lang goed blijft, ga ik dat als de 'echte' hier op is ook eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat zijn hele mooie doosjes. Prachtige papiertjes met printjes heb je gebruikt!

    Mod Podge... zelf maken?? Ik ga eens kijken wat dat precies is, want zelf maken is altijd leuk :-)

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vind ze ontzettend leuk!
    En bedankt voor je mod podge tip in je reactie naar Zaanse Zolder! Ik ga het ook maken!

    BeantwoordenVerwijderen