woensdag 15 januari 2014

VERZAMELINGEN ....DEEL 3




Vandaag toon ik u mijn meest recente verzameling....
RITSEN
In alle kleuren en maten....
...fijne en robuuste
You name it, i've got it!

Zeer recent,
( als in afgelopen maandag)
....werd mijn toch al redelijk voorraadje een heuse verzameling!
Er werd die dag namelijk een pakske geleverd van ZIPIT
( een Amerikaanse Etsy-shop)

:)







De ritsen die ik in Amerika kocht zijn YKK- ritsen,
.....degelijke kwaliteit dus voor een lage prijs!
I LIKE
:)



Zo langs onderen gezien best IMPOSANT!






Uiteraard hebben we soms ook wel eens een blinde rits vandoen....
...en aangezien die bij de Veritas behoorlijk in prijs kunnen oplopen
bestelde ik mij een voorraadje YKK blinde ritsen over de grote Oceaan!





De meeste ritsen komen van Zipit
De rest van't Stoffenspektakel en de vriendelijke inwijkeling....


Vooraleer ge nu helemaal euforisch een monsterbestelling plaatst bij ZIPIT,
....nog even dit:

Moest ge nu ook interesse hebben om uw eigen verzamelingen uit te breiden met overzeese waren,
...het is pas interessant als ge een GROTE bestelling doet!
De verzendingskosten gaan namelijk in verhouding niet zo snel naar boven....
( met enkelen samen bestellen is dus interessanter!)

De Belgische staat roomt natuurlijk wel wat af van uw profijt door 21% BTW te innen
...en ook de douane wilt een deel van de koek.
Reken zeker €30,00 formaliteitenkosten  bij en nog eens €30,00 douanekosten als uw pakske een waarde heeft van meer dan €150,00


Zelfs met al die extra kosten zijn de ritsen nog steeds een stuk goedkoper 
...maar nu bent u wel gewaarschuwd voor de extra kosten!

Saluutjes!
:)




36 opmerkingen:

  1. Ja hallo, zo'n collectie! Telkens ik hier passeer, valt mijn mond echt open van verbazing!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ma seg... gij zijt ne Veritas op uw eigen! Wel schoon anders :-) (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad het is echt de moeite om bij zip-it ritsen aan te kopen. Ik heb er reeds twee bestellingen gedaan. De eerste keer moest ik niets bij betalen de tweede keer 20€ douanekosten omdat mijn bestelling boven 22€ zat. Maar dan nog blijft het goedkoper dan hier steeds ritsen te kopen. Op het stoffenspektakel sla ik ook steeds een voorraad in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaa ritsen heb ik ook veel, gekregen en via MP gekocht, maar zoveel als jij toch niet hè. Ik ben dan ook geen ritsen verzamelaar ;-p

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ben eigenlijk ook geen ritsen verzamelaar hoor....haar met zo'n hoeveelheid kunnen we wel al van een verzameling spreken natuurlijk!
      ;)

      Verwijderen
  5. Jaloersmakend, die verzamelingen van u!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. How zeg! Ik denk precies dat gij nog voort eerst niet gaat stoppen met naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb ook zo mijn eigen momenten dat ik bepaalde dingen aan het verzamelen geraak.. stofkes, knopen, dan alwat meer ritsen, naaigaren.. in ieder geval, je hebt er nooit genoeg van! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vermoed dat ik je overtref... Mijn ma kon ooit een heleboel ritsen erven, wie weet van waar en ik kreeg er al een deeltje van. De curverboxen puilen nog steeds uit ;-)
    Helaas verdwijnen ze niet zo snel van onder mijn machine, waren de ritsen maar haaknaalden en wol, da's meer mijn ding. Wie weet krijg ik nog wel zin...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gij konijn ;)... of moet ik hamster zeggen - gefrustreerd Khadetje dat in haar voorraad geen passende knopen vindt, hoe bestaat het!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Allez, hoe kan dat nu.....uw knopenverzameling is veel groter dan de mijne!

      Verwijderen
    2. Snap het ook niet ;). Drie fourniturenwinkels later heb ik er dan toch maar uit mijn schuiven gehaald - leve Juffra Toertjes!

      Verwijderen
  10. ja wadde,zoveel ,gij moet dus nooit voor een ritske naar de veritas.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. fijn zeg, alle kleuren van de regenboog en meer. IK hou het bij af en toe naar de winkel voor een ritske :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ook vanboven gezien vond ek da al imposant zen :), ik peins dak er drie heb ligge vo 't moment...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Amai!!!!! Weet je hoeveel ritsen ik hier liggen heb.En je mag nu niet lachen è . 4 ritsen in voorraad.Je kan je vorstellen zeker telkens ik naar jouw voorraad kom kijken ik met mijne mond open sta te gapen naar dat scherm. tegen dat jouw voorraad verwerkt geraakt zijn we een jaar verder. Wel leuk zoveel voorraad

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier ook een goede aankoop via Marktplaats gedaan om de kosten te drukken.
    Maar wat een hoeveelheden....
    Wat ga je allemaal van ritsen voorzien?

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ne mens zou die ritsen alleen al maar kopen om naar kijken. Zo schoon!
    Maar ja, ieder zijn verzameling zeker ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo is't maar net!
      ...de deze weegt alvast minder dan de jouwe....
      ;)

      Verwijderen
  16. Mijn bestelling bij Zipit arriveerde ook vorige week. 60 ritsen voor 30€ incl verzending. Er kwam dan nog 22€ douane bij. Dus nog steeds profijtelijk en vooral zo mooi om naar te kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wel handig zo'n voorraad/winkel in huis. Moet je niet telkens over en weer naar de winkel. Jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alé, en ge hebt de haken ook al. Das kei snel. Zalig om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, ik zie het, ze zijn zelf gemaakt.... kei goe........

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Voorlopig he....in afwachting van professionele haken...:)

      Verwijderen
    2. Heb je je professionele haken al? Ik wil hier thuis wel eens kijken of ik er nog toevallig kan vinden?

      Verwijderen
    3. Kei lief!
      ....maar een vriendin bestelde er al voor mij...:)

      Verwijderen
  20. ik krijg spontaan zin in ook zo een voorraad :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die kleurtjes, ik krijg onmiddellijk zin om aan de slag te gaan! Stiekem droom ik ervan de ultieme give-away te winnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo'n handige verzameling. Jij zal niet zo gauw zonder bijpassende rits komen te zitten! Super

    BeantwoordenVerwijderen
  23. inderdaad makkelijk een voorraadje in huis te hebben... Ik bestelde onlangs samen met ons mama ook een assortimentje bij Zipit, ze zijn eergisteren of zo aangekomen. Ik moet daar nog eens over bloggen, met jouw berichtje te lezen, schiet me dat nu te binnen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dit is ook al zo'n leuke kleurrijke boel om naar te kijken... en natuurlijk ook om een leuk exemplaar uit te zoeken en in een kledingstuk of tasje te steken :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. als je zo een grote bestelling plaatst kan je evengoed naar een belgische fabriek enkel niet in uiteenlopende kleurkes maar voor blinde ritsen is dat zo erg niet

    BeantwoordenVerwijderen