zaterdag 25 januari 2014

Over gokjes en nuttige verpakkingen



Vandaag werd de laatste hand gelegd aan het maaksel dat al mijn vrije naaiuren van de laatste dagen occupeerde!
Een knap naaisel moet ik zelf toegeven .......
.......iets waarvan ik nooit had kunnen dromen dat ik dat überhaupt ineen zou kunnen steken!
Iets wat helemaal van nul opgebouwd werd!
Iets waar niet alleen ik de credits voor in ontvangst mag nemen....
Iets waar twee mensen SAMEN aan gewerkt hebben....
Iets wat ik niet vandaag ga tonen
....maar wel morgen,
wanneer er terug daglicht is om deftige foto's te trekken!
Placeert eens een gokje, misschien wint ge wel iets?
;)





Wat ik wel kan tonen....
....een verjaardagskadootje dat onlangs raprap  ineengeflanst werd
voor een verjaardagsfeestje dat vandaag plaatsvond.
Niks hoogstaands....
.....gewoon een nuttige verpakking voor het gevraagde kadootje
HOT WHEELS
 ....simpelweg 'autootjes' dus....
en dat behoeft geen ingewikkelde toestanden!






De achterkant.....
Moest de jarige de turnzak maar niets vinden...,
....dan kan hij het ding nog altijd als autobaan gebruiken!










Stofje met autobaan komt van Stoffennet
Zwarte katoen....IKEA
Rode katoen en rits ...stoffenspektakel
Dubbele paspel ....zelfgemaakt



47 opmerkingen:

  1. wellicht een mantel voor uw oudere meisjes? of iets voor u zelf?
    wordt vast mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik gok op een jas voor jezelf ... En dan hoop ik stiekem dat daar dan een patroon van gepubliceerd wordt ... ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een trouwkleed is wat overdreven en vroeg zekers.....een vest of kostuum ? En bestaat dat nog altijd ? De hotweels ??? Voor onze ferre ook vaak gekocht !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk een jas voor Meneer Toertjes?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gok op een jasje voor één van de pateekes... ?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een leuke tas? alleen de keuze van het stof en de knoop is al zo leuk.Ik kijk uit naar morgen ;) Wel ongelooflijk wat jij allemaal klaarspeelt. En zo mooi die keuze van stof, kleur en details.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een salopette of een overgooier?
    hmmm alle naai-uren opsouperen? met 2 mensen?
    een nieuwe bekleding voor uw zetel???

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gok toch ook op een jas.
    Nog een fijne zondag,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik gok op een jongensjasje? Ik ben in ieder geval heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik denk een heeeel mooi jasje voor jezelf! Je bouwt de spanning goed op! Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een jas! Ofwel voor jezelf, ofwel voor 1 van je grote dochters? Of misschien wel voor je man?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Op mijn naailes liet ik me ooit door de juf vertellen dat een jasje of colbert (voor volwassenen) het lastigste zou zijn om te maken en dat er veel tijd in gaat zitten. De pasvorm moet perfect zijn. De afwerking superstrak. Ik ga dus voor een colbert (heet dat ook zo in Vlaanderen, het jasje van een mantelpakje of pak voor de heren?)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik gan niet gokken want ik weet het :) Ben wel benieuwd naar het resultaat. Oei nu zie ik dat ik misschien iets kon winnen. Ah ik ben toch al te laat ;)
    Als het goed gelukt is wil ik het zeker ook eens proberen, want de eerste schetsen stonden mij ook wel aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een tafeltent. Of een kostuum voor manlief?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gok ook op ne schone jas voor de man in huis! Ik denk zo dat die dat wel eens verdient ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik dacht ook meteen aan een jas voor jezelf.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik gok ook op een jongensjas(je) - benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een jasje voor eens van de jongetjes! En als het idd zo is dan bestel ik direct het patroontje :-)!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tuurlijk een overheerlijke om jaloers op te zijne prachtige jas voor jongens .. ben razend benieuwd !

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik denk de jongensversie van het Jackie manteltje, de 'Jack'?

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een geluk dat er in uw voorraad voor elk cadeau een bijpassend stofje te vinden is :-) Ik gok ook op een Jack, heel benieuwd naar morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een jas voor jezelf? (Zoals ik net deed, the Anise jacket?)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. piep,,mooi verjaardgas geschenk,

    en ik denk dat je een jas gemaakt hebt...knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik ga niet gokken, het zou niet eerlijk zijn.... Maar het geschenk van de jarige daar was ik wel nieuwsgierig naar en ik ben er zeker van dat hij het super gaat vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Oh super leuk dat stofje voor die tas.
    Wat jij aan het maken bent? Ik zou denken een jasje, aangezien het mij mantelstof lijkt op de foto. Het lijkt me ook een prachtig stofje :) Wat het ook is, ik ben er zeker van dat het weer prachtig gaat zijn, zoals al je creaties!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. ik gok op een jongens jas aan de kleuren te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ziet er allemaal weer keurig uit zeg!
    Ook het jasje ;-) Ziet er uit als een lekker zacht wollen stofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vermoed een stoere "Jack" ? Ben alleszins benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. ik gok ook op een mantel, een gevoerde, voor uzelf
    groetjes
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  31. leuk verjaardags cadeau, ik denk te weten dat het een jongesns mantel is. heb iets op een facebook pagina opgevangen van jou. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Een omslag-keep voor jezelf die je mooi over je jas kunt dragen?
    En wat een leuke turnzak, altijd een goed cadeau ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Ik gok op een salopet :)
    Of mss is het wel de Louisa in volwassenuitvoering

    BeantwoordenVerwijderen
  34. ik gok ook op een jas..

    maar vertel is hoe doe jij die leuke dubbele paspel??????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Twee aparte paspelbandjes tegen elkaar naaien en dan omgekeerd aannaaien....met de paspel naar beneden dus!
      :)

      Verwijderen
  35. Iets wat zoveel uren tijd vraagt en de hulp van anderen dan gok ik op een mooie mantel voor jezelf met alles erop en eraan (kraag, gesp, zakken, ...)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. ik ga ook voor een mantel voor jou! Zo'n lekker warme elegante wintermantel!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik ben eigenlijk vooral gek van de knop! Waar kan ik er zo ergens vinden, zou ze graag gebruiken voor de Louisa jurk! Alvast bedankt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een vintage knoop en waarschijnlijk erg moeilijk te vinden.
      Deze komt uit mijn eigen voorraad.....

      Verwijderen