zaterdag 18 januari 2014

MERCI!!!





Ik heb er een NIEUW stofje bij!
En nu vragen enkelen onder jullie je waarschijnlijk af hoe dat kan?
...enkele mensen weten namelijk dat ik een stoffen koopstop heb ingelast....
...eventjes AFKICKEN zeg maar!
( ik kan je nu al wel verzekeren dat de afkickverschijnselen niet min zijn!)
;)


Ik heb dit stofje niet gekocht.....
....ik heb het GEKREGEN!
Gekregen als Blog-verjaardagskadootje van Mara Kockaerts
....een volgster van in den beginne!
:)




Geïnspireerd op mijn pinterestbord.....
.....en gechecked met mijn voorraad-foto's 
( nee, deze had ik nog niet!)
...koos ze het PERFECTE stofje uit!
Dit staat namelijk al eventjes op mijn wishlist,
...maar ik kwam het nergens tegen!

Mijn liefde voor knopen is ook geen geheim,
en Mara deed er dan ook nog eens een zakje vol mooie knopen bij!!!

Het is een TOP-kado,
ik heb het gevoel alsof ik een super give-away heb gewonnen!
:)






Het mooie stofje ligt nu bij zijn vriendjes in de ' groene stoffenlade' 
....en wacht daar op een geschikt projectje !
En de mooie knoopjes.....
.....die hebben mijn knopenverzameling nog wat uitgebreid!
:)



MERCI MARA!!!
x


20 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend lief. En wát een gaaf stofje zeg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. inderdaad een heel mooi stofje en heel lief van Mara

    BeantwoordenVerwijderen
  3. super leuk! Gelukzak!
    Maar van haar is het enorm lief!
    Van een lieve dame voor een lieve dame!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zalig, dit is het stofje (wel in groen oranje combinatie) dat ik kocht om mijn allereerste rok voor mezelf uit te maken! En wat lief van Mara!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief cadeau voor je blogverjaardag, en dat je die nog niet gevonden had!!! Helemaal super ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geluk zit soms in een klein hoekje! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zoek dat stofje! Een paar jaar geleden bestelde ik het bij Vermiljoen. Niet meer gevonden tot nu toe... Prachtig hé

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waw, dat is ook helemaal mijn goesting! Zo'n cadeau zou ik zeker niet weigeren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. superlief van die superlieve Mara! zou haar nu toch wel eens in het echt willen ontmoeten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat gevoel heb je mij afgelopen jaar ook gegeven, dus met heel veel plezier krijg je iets terug..
    Moest je nog een knoopje extra nodig hebben in de toekomst, dat je net niet genoeg hebt, je weet me te vinden.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat stofje heb ik hier ook al een halfjaartje lang liggen en wacht nog steeds op het ideale projectje. was normaal voor het wiegje van onze jongste spruit bedoelt, maar daar vond ik dan uiteindelijk een ander stofje voor

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super als er zo een verrassing in de bus komt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Geweldig lief.....maar zo gaat dat in Blogland!!

    Groetjes Thea ♥

    BeantwoordenVerwijderen