maandag 27 januari 2014

Het regent feestjes!




"In mei leggen alle vogels een ei!"
En blijkbaar doet de maand mei bij wel meerdere levende wezens iets kriebelen!
Want als we 9 maanden verder tellen....
....dan is't Januari!
Het lijkt wel of de halve wereldbevolking in Januari zijn verjaardag viert,
( twee van mijn kinders trouwens ook!)
...het REGENT VERJAARDAGSFEESTJES!!!

Nu vinden we dat doorgaans wel een leuke gelegenheid om achter onze naaimachine te kruipen....
.....maar de afgelopen maand was daar het fenomeen van de ' te korte dagen'
Tel daar nog wat ziektedagen bij en hier en daar wat vrijwilligerswerk....
...en er schiet bitter weinig naaitijd over!
Januari is dus voor mij de tijd van de simpele verjaardagsnaaisels...

Deze keer...
...een ritstas-toiletzakske,
gevuld met allerhande lekker geurend spul waar 11-jarigen wel appreciatie voor kunnen opbrengen!
:)






Er werd een toile ciree als voering gebruikt,
kwestie van de schade te beperken bij eventuele lekkage!









Bloemenstofje......stoffenspektakel
Toile ciree voering van Petit Pan



Ja, ik weet het......
....de Kids Clothes Week is vandaag begonnen!
En ja...ook ik naaide iets vestimentairs ineen....:)

Maar we wachten op wat deftig daglicht
( en een model dat thuis is als daar daglicht is!)
voor de foto's.....
:)

15 opmerkingen:

  1. Zeg.... simpel verjaarscadeau noemt ze dat hahahaha en helemaal op kleur. Het moet niet gekker worden. Toppie! Oh en hier geen januari-jarigen in mijn gezin. Ik legde mijn eerste ei in mei (mijn vogeltje kwam 3 maanden te vroeg tssss).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha, iets "simpels" noemt ze dat ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vaak zie je binnen een familie een piek in de verjaardag-dagen.
    Dan hebben ze hetzelfde sterrenbeeld, zelfde types...zou dat elkaar aantrekken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw een heel leuk cadeau hoor.hier zou hij allezinds welgekomen zijn. Proficiat aan de 11 jarige feestvarken

    BeantwoordenVerwijderen
  5. daarvoor zou ik precies nog geen tijd hebben ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat vind ik nou een superleuk cadeau. En zo simpel ziet het er in mijn ogen echt niet uit. Zou graag willen dat ik dat talent had.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. knap cadeau. En leuk gevonden voor een 11 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo mooi! Alleen al voor zo'n leuk en schoon cadeautje zou ik een feestje geven! Echt knap. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo leuk alweer!!
    Kga je ook eens uitnodigen op mijn feestje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. weer heel mooi allemaal! Daar zullen ze zeker heel blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. zou ik ook wel kunnen appreciëren, en toch al héél lang die 11 jaartjes voorbij :-)

    BeantwoordenVerwijderen