zondag 5 januari 2014

Gesorteerd en presentabel......




De vakantie zit er weeral op....
Het was fijn, maar het was vooral ontzettend vermoeiend!
Veel tijd om creatief bezig te zijn was er helaas niet....
... mijn naaiplek werd bovendien constant in beslag genomen door de kinderen....
( de keukentafel dus)

Ik vond wel tijd om kasten uit te mesten!
De kleerkasten van de kinderen moesten er het eerste aan geloven...
( twee dagen mee zoet geweest!)
....en daarna was het de beurt aan mijn stoffenkast!
Gezien mijn ' milde' stoffenverslaving toch ook wel een hele klus....


Er werd mij al dikwijls gevraagd of ik mijn stoffenparadijs eens wilde tonen,
en aangezien ze momenteel presentabel is.....
...is't nu dus de ideale moment!
:)


Het eerste deel van mijn stoffenkast...
GROTE lappen

Wolletjes
Fleece
Kringwinkelgordijnen
Pels
IKEA-stofkes
Velours
Flanel
...en enkele katoentjes







Langs de andere kant staan ladekasten
met katoentjes en tricot






Ladekast nr 1

Herfsttinten





Groentinten





Blauwtinten












Schuivenkast nr 2


Allemaal kleurtjes
( vooral halve metertjes)





Rood, donkerblauw en grijstinten





Tricootjes










Nog enkele stofjes in plastic bakken











Mijn andere verzamelingen/ verslavingen zal ik jullie besparen....
....het zou anders een heeeeeeel lang bericht worden...

Ik zou ook graag eens in jullie stoffenkast komen loeren....
....en ik denk vele anderen met mij!
Laat gerust een linkje achter....
:)

119 opmerkingen:

  1. Ooooh, dat is een waar stoffenparadijs. Jaloers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Om jaloers op te worden. En ik die dacht dat ik een grote voorraad had ;)... (http://vrolijkbyleen.blogspot.be/2013/07/opruiming.html)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Noem dat van mij gerust een verslaving!
      Jij hebt ook wel leuke stofjes in je kast liggen....:)

      Verwijderen
  3. Dees meende nie! Gewoon het stoffenspektakel bij u in huis! En dan klaagt de echtgenoot dat ik veel stof heb! Nikske heb ik dan... Dus ik mag nog heel veel kopen! Alhoewel... jij naait wel veel meer dan ik dus misschien mag het dan toch niet echt....? Nog bijkopen...
    Maar ge hebt wel al 3 jaloerse madammen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit is geen hobbykamer, maar een winkel! Wauw!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tegenover dat is mijn stoffenverzameling maar miniem. Als ze nekeer presentabel is plaats ik er wel een blogbericht over.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG.... Wow, wat een paradijs... Een zeer jaloerse freubeltante hier! Ik ga deze foto's NOOOOOIT aan mijn echtgenoot laten zien, hij vindt mijn hobbyhok annex garage nu al vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heb gelijk je berichtje aan manlief laten zien en hem nog maar eens verteld dat het bij mij werkelijk wel meevalt dus.
    Mijn naaikamer is inmiddels klaar. Althans manlief is er klaar. Nu alles nog sorteren en inruimen. Dan laat ik nogmaals een berichtje achter op je blog met een linkje naar mijn blog.
    Maar geloof mij. Zoveel heb ik echt nooit niet liggen. Wat een paradijs. Ik ben echt heel erg jaloers!
    prachtige kamer en super netjes opgeruimd.

    Groetjes Annet

    annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij deze nog het linkje naar mijn schamele stoffenverzameling! Gisteren allemaal weer netjes opgeruimd en gesorteerd!

      http://annetsnaaicreaties.blogspot.nl/2014/01/mijn-eigen-naaicomputer-kamertje.html

      Verwijderen
  9. Wow, wat een paradijs seg! Als ik nog eens na sluitingstijd om een bijpassend stofke verlegen zit, weet ik wie 'k moet bellen ;-) Heerlijk om gewoon wat in de schuiven te zitten kijken bij jou. (An)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. dat is een heuse stoffenwinkel! Wat een genot om daar in rond te mogen struinen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lol... gij hebt nog meer vakskes veroverd sinds de vorige keer ;)
    Ooit ruim ik eens mijn boel en dan laat ik je het zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha, ik dacht dat ik een verslaving had! Wat heerlijk, je wordt er al vrolijk van om naar te kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een heerlijke voorraad! Daar ben ik wel wat jaloers op.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Reacties
    1. Uit noodzakelijkheid ( lees plaatsgebrek) zal dat inderdaad moeten!
      ;)

      Verwijderen
    2. Ik heb gelukkig maar één kleine kast, en ondertussen de vensterbank ook al in gebruik....wel voor alle naaispullen.....maar ge wilt niet weten hoeveel bollekes wol ik hier heb liggen.'..

      Verwijderen
    3. Ik durf mijn naaispullen zelfs niet eens te tonen.....:)

      Verwijderen
    4. Vooral nog efkes niet afkicken! ;)

      Verwijderen
    5. Voor uw prachtige stoffen maak ik met veel plezier een kast vrij....no worries!
      ;)

      Verwijderen
  15. Oh boy! *zwijmel*
    Zalig! En zo netjes...

    Nu ben ik toch wel een heel klein beetje veel jaloers :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Amai !! Hoe zalig ! Wat zou ik daar graag eens in neuzen (en hier en daar eentje uitpikken ;-)) Ik blijf je blog nieuwsgierig volgen om al die stofjes verwerkt te zien worden...

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zalig ;-) Mijn vent zit hier naast mij: 'is dat een winkel?' Euh...neen ;-) Ik heb hier net 5 stofjes verkocht uitvmijn eigen mini mini voorraad en hij keek al fier. Nu hij weet dat mijn voorraad echt wel heeeel mini is, mag ik vast en zeker nog wel wat nieuwe stofjes laten toe komen. Dus dank je wel om je voorraad te tonen ;-))) Beetje jaloers ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Das gewoon en hele winkel!! en zo mooi gesorteerd, ge moogt dat bij mij ook eens komen doen (en das mss nog geen tiende van wat jij hebt liggen :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jaloers!!!!! Waaaaaw seg wat een berg stofjes en allemaal zo netjes gesorteerd. Je zou idd een winkel kunnen beginnen :D.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. whaaaaaaaaaaaat! Gij kunt ne winkel beginnen! In mijn stoffenkast binnenloeren? Mijn stoffenverzameling zit momenteel verspreid in dozen, zakken, losse laden e.d. Zowel in ons werfhuis als in onze momentele verblijfplaats!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gij moet toch een gigantische kast van een huis hebben? Met 10 kinders en nog exponentieel meer stofjes ;-) Mijne vent is precies blij over mijn verzameling, hij keek hier just efkes mee over m'ne schouder. In ons nieuwe huis krijg ik een hobbykamer, maar zoveel stof mag er ni in zegt em!

      Verwijderen
    2. Nee hoor....ik woon in een gewoon rijhuis!
      Ieder hoekske is wel optimaal benut.....:)

      Verwijderen
  21. oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. W O W. Daar moet ik even van bekomen! Prachtig, zo allemaal per kleur bij mekaar. Ik hoef geen foto's te nemen: bij mij zijn het twee schabben van zo'n rekje. Maar dat is omdat ik mezelf heb gezegd om zo weinig mogelijk te kopen tot ik echt kan naaien (en tijd heb). Maar man, dat moet zalig zijn als je zo een projectje wil beginnen en dan denkt: ik ga eens kijken wat voor stofje daarbij zou passen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo gaat het hier inderdaad!
      Projectje in mijn hoofd?......eventjes in mijn voorraad duiken!
      :)

      Verwijderen
  23. Ben je zeker dat deze foto's niet genomen zijn in een of andere stoffenwinkel? Wat een collectie! En zo ordelijk. Ben een beetje jaloers geloof ik, zowel op de hoeveelheid als op de orde. Geniet maar met volle teugen van jouw paradijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Amai, het stoffenwalhalla !!
    Nog zoveel mooie stofjes, daar gaan we ongetwijfeld nog prachtige creaties van zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Waw, wat een stoffenmekka
    anders ook wel benieuwd naar uw naaispullen.. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. OMG Jij hebt meer stoffen in huis dan in een stoffenwinkel. Als ik daar 1/20 van had zou ik al meer dan content zijn. Ben een tikkie jaloers, zeker op uw orde, goh! Maarja, jij maakt ook de meest prachtigste dingen die ooit gezien heb

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wouw jij kan een stoffen winkel beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. ? Ik dacht dat je zus een stoffenwinkel wou beginnen, maar jij hebt er al eentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. How joh!
    Dat is een schoon collectie, jij kan je nog efkes creatief uitleven. ;-)
    Ik vind het wel geweldig hoe uw katoentjes allemaal zo mooi op dezelfde maat geplooid zitten. Als het zo mooi in mijn schuiven zou zitten, zou ik er instant blij van worden om die schuiven open te trekken, denk ik. ;-)
    Bij mij zullen het er helaas wel wat minder zijn dan ginder...

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Sprakeloos :-0
    wil er nog wat beschrijven...over bewondering over zoveel energie enzo maar ik eh ben sprakeloos :-D

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Haha!! Ik voel mij al een pak minder schuldig als ik uw stofkes zie!! Ik heb er ook een hoop maar jij wint! Zeer mooi gedaan trouwens! !

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Hemeltje... ben er even stil van.... Wat een prachtige voorraad! Koop je stofjes omdat je ze mooi vindt en dus dan later bedenkt wat je ermee gaat doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wauw,het lijkt echt een winkeltje,Dit is het mooiste wat ik vandaag online voorbij heb zien komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ooooo! Zo netjes opgeruimd! Dat zou ik ook wel willen!

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik vind het gewoon al heerlijk om naar te kijken! Zoveel mooie stoffen en zoooo netjes! Wauw.... zo kan je toch de hele avond naar kijken, even aan voelen en beden je en wat je ervan ga maken en voor je het weet is het bedtijd...

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een zaligheid! Zo schoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Jeetje! Wat een stoffenwinkeltje! Wel heel prachtig geordend!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Ik kom zot! Wat een winkel op zich! Zo leuk!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. WAUW! 'milde' stoffenverslaving? Dan heb ik niets nul noppes verslaving ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik ga mijn man hier laten omscholen naar schrijnwerker. Dan kan hij heel ons huis "alle hoekjes benut" inrichten. Want nu passen er zelfs maar amper 5 kinderen in. Of beter gezegd: de kinderen wel, hun spullen niet. En je hebt superfantastische stoffen!! Nu uw naaispullen nog laten zien he, je hebt een heleboel mensen nieuwsgierig gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wow!!! Gij kunt gewoon zelf ne winkel beginnen! (Stiekem een heel klein beetje jaloers.)
    Enne... Ik heb alleen maar nen bak met stoffen in. Niets om te tonen dus.

    BeantwoordenVerwijderen
  42. O wat heerlijk! Daar kan ik niet tegenop met mijn collectie... Ook die ben ik deze weken aan het opruimen, maar bij gebrek aan kast/ladenkast/naaikamer zit alles in plastic bakken, dus niet zo mooi om te delen... Die verzameling van jou ziet er echter geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. wow, dat is alvast een hele collectie bijeen hé. En zo netjes gesorteerd! aangenaam om in te vertoeven denk ik dan. (beetje jaloers) Hier zijn we net verhuisd naar een huis waar we enkel boven wonen. Heel de beneden moet nog verbouwd worden. Dus kan ik je mijn stoffenkast niet laten zien. Wat ik wel kan zeggen is dat al mijn stoffen in 15 grote bakken zit. ik sorteerde ze een betetje als jongens katoen, meisjes katoen, effen katoen, fleece, winterstoffen, tricot, tafelzeil en zo... Maar als ik wat nodig heb moet ik steeds de hele bak doorrommelen. Als ooit mijn naaihoekje af is zal ik er zeker over bloggen hoor, heb enkele jaartjes geduld. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Bedankt om mij het gevoel te geven dat mijn stoffenverslaving wel zeer 'mild' is. Haha, ik kom nog niet aan een tiende. Sjoew. (maar tegelijkertijd *jaoers* ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  45. amaai...en ik dacht al veel stofjes te hebben!!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. How! Ik heb helemaal niet veel in huis. Ik zou, net als al die andere kijklustigen van hierboven, ook wel eens graag in deze kasten/lades komen snollen. Lijkt me haast onmogelijk om daar het juiste stofje voor een bepaald project uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  47. OM VAN DE DROMEN! Precies een stoffenwinkel! Ik WIL er ook zo eentje! Ik wil de mijne ook wel eens laten zien maar met één foto is alles gezegd.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. amaai zo netjes, zou bij mij een hele uitdaging zijn om dat zo te kunnen houden! Ik zou er wel elke dag even naar gaan kijken denk ik :-) !
    Leuk en gezond 2014 voor u en al je toertjes en pateekes!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. OMG, wat een hoop stoffen!!!! Ik ben jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. wauw... (even sprakeloos)
    ik ben ook bezig met mijn voorraad te sorteren en te schikken, ik probeer binnenkort ook bij mij een berichtje hierover te posten (als het ordelijk genoeg raakt voor op het net te tonen :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Amai seg... gij zijt ne winkel op zich...

    BeantwoordenVerwijderen
  52. amai jij kan een winkel beginnen, dan kom ik zeker langs zo mooie stoffen,

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Merci! Perfect om even onder de ogen van het lief te schuiven wanneer hij vind dat ik teveel stofjes heb :)
    Geweldig zo'n eigen winkeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Zooooo netjes!!! Daar kan ik nog heel wat van leren!!
    Mocht je nou in een groot zwart gat vallen omdat je niks meer op te ruimen slash te ordenen hebt, dan ben je zéér welkom bij mij thuis hè! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Waauw! Wat een collectie! Een mini-winkeltje ;-) En zo mooi op orde...

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Ook voor jou een topjaar gewenst!
    Maar man, wat een geweldige collectie!
    Een (ietwat stomme) vraag: hoe vouw jij de lappen op die in de ladenkast gaan zodat ze er allemaal zo mooi inpassen? Dat lukt bij mij precies nooit ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Normaalgezien vouw ik die op met behulp van een kartonnetje
      ( zie blogpost 'orde in de stoffenkast')
      ...jammer genoeg ben ik mijn kartonnetje kwijt, dus nu vouw ik ze op't gevoel op ( ge kunt wel zien dat ze nu niet allemaal even groot meer zijn!)
      ;)

      Verwijderen
    2. Maar natuurlijk (ik wist dat het een stomme vraag was :D). Eenvoudig en zo praktisch! Misschien kan ik mijn brede liniaal hier ook wel voor gebruiken ...
      (Sorry, was even hardop aan het denken.)

      Verwijderen
  57. amaai chique! dan is die van mij nog niets vergeleken met die van jou!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Jawadde! En ik dacht dat ik veel stof had :) Dit is mijn stoffenkast, een dik jaar geleden, ondertussen is er ook wel wat bijgekomen (en een beetje uit verdwenen) http://alfonsiene.blogspot.be/search/label/stof

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ook een heel mooi gevulde stoffenkast, merci dat ik eens mocht binnenloeren!
      :)

      Verwijderen
  59. OMG! Hoe doe jij dat in godsnaam? Je huishouden, 10 wolkjes van kinderen, (allemaal om ter origineelst gekleed), een stoffenkamer voor jezelf, originele cadeautjes voor al wie je lief is... Slaap jij ooit? Ongelooflijk!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Waaw, wat een mooie voorraad stofjes! Mijn collectie stelt echt niks voor als ik dit allemaal zie...

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Moooi! dat zijn er veel, hoe leuk moet dat zijn! &Joy!
    k ben nog in twijfel of ik dit thuis moet laten zien, voor de hoeveelheid zeker, mooi vergelijk en vast n goede reden om nog een heleboel bij te kopen, alleen voor de nette stapeltjes....kan ik het beter niet laten zien, t is hier meer een berg :o
    Bedankt voor t laten zien, leuk!
    Grtz! Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oh. My. God. Amaaaazing. Dat is een naaikamerke om U tegen te zeggen. Zoals de meesten er mijn husband even bij geroepen. Zijn commentaar: "beloof me dat jij nooit zo erg wordt". Zo erg netjes zal ik wel nooit worden nee...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  63. Wanneer gaat uw winkel open ;) wat een stofjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Zalig om naar te kijken! Ik las een tijdje geleden je post over orde in je kast, en pikte je truuk met het kartonneke. Ik heb vorige maand mijn kast opgeruimd en geordend , ik denk dat ik er ook eens over ga bloggen. Nu ze nog netjes is ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  65. Dank u dank u dank u!! Wat prachtig..... daar kan ik alleen nog maar van dromen. En zo enorm geordend.... Manlief zal nooit meer zeuren over de hoeveelheid die ik heb.....alleen wel over de mate van geordendheid vrees ik.... wanneer komt daar een lesje over, dan schrijf ik me direct in! Zo strak opgevouwen, hoe krijg je het voor elkaar? Een klein tipje van de sluier????

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie blogpost ' orde in de stoffenkast' van 27 januari 2013
      Veel plezier met vouwen!
      :)

      Jammer genoeg ben ik mijn kartonneke verloren, nu vouw ik ze op't gevoel op en dat ziet ge....das minder strak!

      Verwijderen
    2. Dank je wel!! :) Dat is eens een handige tip zo'n kartonnetje! Die ga ik onthouden en zodra ik mijn definitieve plek heb ga ik het eens uitproberen!

      Verwijderen
  66. Deze blogpost gaat bewaard worden voor als de echtgenoot klaagt over mijn stoffenverslaving. Het kan nog erger dus... ;) En dan kan ik dankzij u nog meer stofjes kopen. Dus alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  67. oooh wauw! Stiekem een beetje jaloers :) Maar heb hartelijk gelachen om de herkenbaarheid… Ik heb ook ooit eens mijn kast uitgekuist en geordend (zie link: http://mamaatjefriekel.blogspot.be/p/stoffenkast.html) Maar ik vrees dat de inhoud ondertussen al verdubbeld of zelfs al verdrievoudigd is :p We zijn in den ikea al een nieuwe kast moeten gaan halen… En mijn goed voornemen dit jaar is om de orde te bewaren! Doe zo voort, zou ik zeggen, ik volg al een tijdje met veel plezier en een grote bewondering je blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  68. PAS OP hé, want van deze stoffenverslaving geraak je NOOIT meer af en voor je het weet heb je geen kast/schuiven meer vol maar een hele kamer.
    Ik moet misschien die 10 paar helpende handjes eens komen lenen, dan weet ik tenminste wat ik allemaal bezit. Dit is het verschil van 20jaar extra sparen...... Ooit ben ik eens begonnen met uit mijn lappen kleine stukjes te knippen en in een kaft te steken, laat staan dat ik ze allemaal nog netjes moet opvouwen (een full-time job)
    gr ria

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Wauw zo een mooie verzameling. En hard gewerkt precies om alles zo ordelijk en georganiseerd te krijgen.
    Je was mijn inspiratie om ook eens op te ruimen.
    Hier is een kijkje in mijn tijdelijke kast/dozensysteem:
    http://aj-stoffenspulletjes.blogspot.be/2014/01/kijkje-in-mijn-stoffen.html

    BeantwoordenVerwijderen
  70. Ik kom toch nog eens terug om uw verzameling te bewonderen. Ik betrap me erop dat ik al aan't snuffelen ben naar stofjes die ik wel voor een van mijn volgende projectjes kan gebruiken, alsof ik echt in een winkel ben ;-)
    Seg, wat ik mij afvroeg: heb jij geen schrik dat die stofjes gaan afschijnen als ze zo blootgesteld zijn aan het daglicht? Of gaan die er zo snel door dat daar geen sprake van kan zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mijn stoffenkamer is steeds verduisterd....alleen als ik stofjes ga uitzoeken dan gaan de gordijnen open!
      De katoentjes zitten zowiso afgeschermd in de lades...

      Direct zonlicht op stof is inderdaad beter te vermijden......:)

      Verwijderen
    2. ....nu ben ik wel benieuwd welke stofkes ge hebt uitgekozen
      ....en voor welke projectjes?

      Mss brengt ge me wel op ideeën!
      :)

      Verwijderen
    3. Ewel, ik ben eigenlijk op zoek naar een stofje om een slaapzakje met benen te maken voor mijn neefjes 2e verjaardag (zodat hij niet altijd moet wakker gemaakt worden wanneer hij in en uit de auto verplaatst moet worden) en ik zie daar tussen je tricotstofjes wel een paar leuke stofjes staan glunderen, zoals bv dat met die groene appeltjes met dat bruin hartje in. Ideaal lijkt me :-)
      Misschien een ideetje voor Leau, als ze de slaapzakkenfase nog niet ontgroeid is tenminste.

      Verwijderen
  71. O la la... ik laat dit toch rap aan mijn Rem zien hoor... stopt hij gelijk met roepen dat ik te veel stofjes heb :D

    Wat heb je alles prachtig gesorteerd op kleur... heerlijk om een stofje uit te zoeken... Ik krijg van die mooie stapeltjes gelijk de kriebels om mijn stofjes eens door te spitten en op kleur te sorteren, want in loop van tijd wordt er wel eens wat uitgehaald en niet meer exact op hetzelfde plekje teruggestopt... dan wordt het lichtelijk een minder charmant gezicht... zoals momenteel in mijn kasten, hahaha.

    Wie weet dat ik binnenkort eens een binnenkijkertje maak, hahaha.

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Kunnen we niet zo nen daguitstap doen naar Debora haar stoffen/naaikot? :)
    Ik zou me daar alvast nen dag kunnen amuseren met stoffen kijken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Kom maar eens kijken in mijn bescheiden kastje ... opgeplooid volgens jouw regeltje! http://mijmamamaakt.blogspot.be/2014/01/orde-en-structuur.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ZO proper!!!
      ....ik moet dringend mijn kartonneke eens terug gaan zoeken ( jammer genoeg is dat verdwaald geraakt tussen al mijn verzamelingen!)
      ;)

      Verwijderen
  74. UNK! OMG!
    Mijn stoffenkast staat hier: http://www.flickr.com/photos/nelesnaaisels/8465153536/. Er zit wel halvelings een systeem in, evenwel onuitlegbaar, maar ik geloof dat het jouwe stukken beter is.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ooooooh.,,,,maar gij hebt ook wel vree schoon stofkes in uw kast liggen !
      De Liberty stofkes zijn duidelijk goed vertegenwoordigd ... .:)

      Verwijderen
  75. Wauw in hoeveel tijd heb jij zo'n voorraad gekregen? ik kan al voor de knopen komen maar blijkbaar ook voor stof . Nog kasten????
    Hier nog maar sedert September gestart en mijn voorraad telt misschien 10 stofkes

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wauw wat een prachtige stofjes! Die lades lijken me super handig, mocht ik er ooit plek voor hebben dan komt er zeker een ladekast. Leuk om je stoffenpracht te kunnen bewonderen, krijg gelijk zin om mijn plankje te gaan ordenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Ahum, en ik schaamde me al omdat ik 99 stofjes had (eigenlijk 101 maar heb net voor het tellen nog een dekentje ineen gestoken). Ik wil ook zo'n stoffenparadijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Eh voila, mijn stofjes eindelijk ook eens gesorteerd. Kwestie van goed voorbereid aan de Stashbusting challenge te kunnen beginnen ;-)
    Ik was verbaasd van hoe weinig het eigenlijk was, ik dacht dat ik veel meer had ;-)
    http://karootje.blogspot.be/2014/01/meten-is-weten.html

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Ik voel mij ook ineens weer beter. Ik heb een behoorlijke voorraad, maar daar kan duidelijk nog wat bij. Yes, weer een excuus om nieuwe aankopen te doen.
    PS: prachtig gesorteerd

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Haha, geweldig, ik krijg vaak te horen dat ik erg veel heb maar ik zal ze door linken naar jou dan valt het bij mij best mee! Wat heb je dat prachtig geordend, moet nodig mij atelier in, heel inspirerend. en wat kan een mens hier blij van worden…….zucht

    BeantwoordenVerwijderen
  81. En ik dacht dat ik een stoffenverslaving had ?! Fantastisch !!

    BeantwoordenVerwijderen