zondag 19 januari 2014

AND THE LUCKY WINNER IS......




Er waren 201 reacties
( de dubbele werden er af getrokken!)

We lieten ' puur voort eigen gemak'  RANDOM ORG erop los....
....dat gaat toch een stukske sneller dan briefjes schrijven, knippen en plooien zene!
;)





Als ik goed geteld heb
( en tot twee keer toe nageteld zelfs!)
....dan is de Lucky winner

JYOTSNA

Stuur je me een mailtje met je adresgegevens....
....en misschien ook nog wat bijkomende informatie over je wensenpakket?
:)


En voor de rest....
....misschien kan je jezelf je wensenpakketje kado doen....
gewoon, omdat jullie dat stuk voor stuk verdienen!
....en omdat het ZO plezant is om een wens in vervulling te doen gaan,
ook als het die van jezelf is!
X



10 opmerkingen:

  1. Hoera voor de winnares, de bofbips !!
    En jij bedankt voor zo een toffe give away hè :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :-) bedankt voor de tip, af en toe jezelf eens verwennen, dat mag inderdaad ook

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat voor de winnares!
    En inderdaad, ik ga er nu toch eens werk van maken om zelf op petit panjacht te gaan...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ooooooooh wat ben ik een gelukzak!!! Ben superblij, zit bijna te stuiteren op mijn stoel ;-))
    Na de frustratie met een hemdskraag deze namiddag ben ik bij deze weer helemaal opgefleurd.
    Bedankt!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Proficiat Jyotsna!! Geniet van het verrassingspakket!!

    BeantwoordenVerwijderen