maandag 9 december 2013

Een (S)toffe dag....





Afgelopen zaterdag trok ik met een vriendin naar KAPELLEN
Ge weet wel, dat kot vol goedkopere stofkes!
't Was weeral een tijdje geleden dat ik daar nog geweest was...
...en ik vond er wel wat naar mijn gading!






Eigenlijk vond ik wel meer naar mijn goesting,
maar ik moest stoppen met stofkes kiezen want de centen waren op!
( reden te meer om er binnenkort nog eens te passeren he?)
;)






Van boven naar onder...
Een blauw warm wolletje voor een uniformjas
( nu nog een geschikt patroon maat 34 vinden!)
nog een dunner wolletje
een zacht wit stofke met structuur als alternatief voor fleece 
( voor dekentjes uiteraard!)





Van boven naar onder...
Een stofke uit de koopjeshoek(€2,00/meter)
een bruin gebreid stofke
licht-petrol kleurige sweaterstof






Van boven naar onder..
een katoen/en nog iets stofke
...nep-vossenpelske
...wolletje voor een jas
( natuurlijk een Jackie!)






Om onze innerlijke mens te voeden trokken we naar Tartine&Co
....een heel gezellige eetgelegenheid waar ik deze heerlijke lunch bestelde!
( en ze smaakte!)



Het was een (S)toffe dag.....merci Annick!
....en nu gaan we aan stofjes-verwerking doen!
:)

20 opmerkingen:

  1. De volgende keer ga ik mee!! :-D
    Wat een aankopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een mooie stofkes, da vosje en da zacht wit....
    Ah en al die andere ook, maar zijn wel heel curieus naar al die mooie
    creaties die daar uit voortgaan komen ;)

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Is er een kot in Kapellen met goedkope stoffen? En. Iemand zegt mij daar iets van?!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik dacht dat iedereen dat al kende?!
      Lellen op maandag en zaterdag open voor particulieren....
      :)

      Verwijderen
    2. Lellen???
      Wel alleen.....

      Autocorrect he!
      ;)

      Verwijderen
  4. Oooh, wat een heerlijkheid!
    Helaas is hier in de verste verte geen stoffenwinkel te vinden, dus ik koop vrijeel alles online... Gelukkig heb ik geen klagen over mijn voorraad ;-)
    Ben benieuwd hoe de stofjes verwerkt worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jaja, ik zie het al: er komen weer mooi creaties tevoorschijn binnenkort.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Amai ja, ik ben ook echt wel onder de indruk. Knappe buit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat koste dat katoen met nog iets retro stofke? Benieuwd wat ge daarmee gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kostte €10,00/meter en voelt superzacht aan.....echt een fijn stofke!
      Er was wel maar 1 rol van....

      Verwijderen
  8. Tiens, dat kot wil ik precies ook is vinden...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Eindelijk krijgen we ze te zien ;-) TZijn weer toppertjes .....

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel sjiek allemaal.
    Dat wordt weer NAAIEN jongens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. hehe, het was idd tof :-)
    en ik kan al weer dromen van al die naaiplannen, zoals we daar al samen deden in die winkel. Merci gij ook :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zou begot zelf naar Kapellen trekken vanuit Kortrijk.. Allemaal heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooo... Dat 'kot' wil ik ook eens gaan verkennen!

    BeantwoordenVerwijderen