dinsdag 2 juli 2013

BEDANKT



Het BINGO -spel zit erop.....
BEDANKT VOOR JULLIE GEDULD!!!
( ah ja, want het leek EINDELOOS lang te duren)

Enkele "meerdere nummerkes per dag blogposten" later zijn de 11 winnaars bekend
:)

Vandaag werden alle prijzen op de bus gedaan
( gisteren geen tijd voor gehad...amai, failliet aan portokosten !)
Alleen het adres van " Mama Saartje" heb ik nog nodig......

En nu ga ik genieten van een welverdiend verlof....
De zon schijnt al vandaag, das al een goed begin
:)
Nog enkele dagen en ik mag met mijn tenen in't zand van onze eigenste Belgische kust wroeten....

Maar eerst nog wat werken in huis
Nog wat soldekes gaan doen

IK KOM TERUG NA MIJN VERLOF
PRETTIGE VAKANTIE VOOR JULLIE ALLEMAAL
:)

37 opmerkingen:

  1. Fijne vakantie, geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Amuseer jullie en laad de batterijtjes maar goed op!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn vakantie! En welkom aan de kust ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het organiseren!!!
    Geniet van je vakantie!
    Liefs, veerle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijne vakantie en bedankt voor de bingo! Het was echt grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super, jij bedankt Juffra Toertjes!
    Geniet van blote voeten op het strand, schoenen vol zand, schelpjes à volonté, ... ;-)
    Tot snel!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vond het super om mee te mogen doen!
    De bingo-kaart hangt nu in mijn kaartenrek als leuke herinnering.
    Een hele fijne en hopelijk zonnige vakantie gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een fijne vakantie voor jullie allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet wij bedankt, maar jii bedankt!

    Geniet maar van een fijne vakantie met zn allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt voor de organisatie van dit superspel!!
    Alle pluimen zijn voor jou!!

    Geniet van de welverdiende vakantie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En het weer wordt steeds beter! Yes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Geniet ervan !!! Zal hier afkicken worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. prettige vakantie! Adres is ondertussen gemaild!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je vakantie, het zal deugd doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. geniet ervan!
    ook wij trekken naar ons eigen zeetje...

    madebyelke.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jij bent bedankt, het was spannend.
    Geniet van de vakantie !
    Groetjes,
    Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een fijne vakantie !
    Heel erg bedankt voor de gezelligheid!
    Syl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet van je welverdiende vakantie ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jij bedankt! Hoewel we niks wonnen hebben we toch genoten van de spannende Bingo, een wereld-idee! Geniet van je vakantie, als iemand hem verdient heeft ben jij het!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Geniet van je vakantie. Wij gaan ook richting zeetje eind deze maand

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Bedankt voor deze leuke bingo giveaway :) ! & een fijne vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Bedankt voor het leuke bingospelleke!
    Een fijne vakantie... Ik vraag me af wie het meeste gaat moeten afkicken, jij of je volgers ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Het was super dat bingospelletje!!! Gefeliciteerd aan alle winnaars!

    En voor jou en je gezin: heel veel plezier gewenst aan de kust! Ik hoorde vanmiddag dat het de komende weken heel mooi weer gaat worden (voor zover ze dat al zover van tevoren kunnen voorspellen natuurlijk, maar ik gun het jullie van harte!!).

    Tot snel na de vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. En ge gaat daar niet bloggen ?
    En uw stikmachien gaat toch mee
    Leer allegauw nog haken jong, dat kunt ge op het strand...
    In elk geval veel plezier voor u en heel de patisseriewinkel !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Niets bloggen
      Niets stikken ( mijn machien maakt veel teveel lawaai.....das maar een klein huizeke da wij huren he!)
      En op't strand.....waarschijnlijk koopwaar maken voor de papieren bloemenwinkel van pleegpateeke 2, en ondertussen de rest van't kroost in de gaten houden!
      :)

      Verwijderen
    2. Oh ja die bloemen, wij gingen meestal voor één dagje naar zee en dan was ik ook op mijn ligbed heel den tijd bloemen aan het knutselen...ja dan gaat ge u wel creatief kunnen bezighouden !
      Ik duim voor goed weer

      Verwijderen
  25. Een heeeeele fijn vakantie! Genieten van zon, zee en gezin!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. t Was plezant en spannend diene bingo!!
    Goe verlof!!!
    Maren (hoemmelke)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. een fijne vakantie :-)
    het ruisen van de zee, de wind, het zand,..... zalig gewoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Geniet van je vakantie!!! We zullen je blog wel missen denk ik, maar dat is dan weer iets om naar uit te kijken binnen een paar weken :-) Heel veel plezier alleszins!
    XXX

    BeantwoordenVerwijderen