maandag 24 juni 2013

Toch nog eens.....





....iets tonen vandaag!

Sinds de knikkerzakskes-naai-avond raakte ik mijn naaimachien niet meer aan.....
Niet dat ik dat niet wil hoor....
NEE
....gewoon nog geen moment de tijd gehad!
.....


Het kriebelt nochtans serieus.....
....ik wil graag een bepaalde look creëren voor mijn 2-jarige
eentje van mijn pinterestbord....
??????
:)

....

In mijn hoofd is die al helemaal gemaakt!
De stof voor het nog-niet-gemaakte naaisel kocht ik vandaag in de kringloopwinkel
( een dekbedovertrek nog wel!)
Dat zit momenteel in de wasmachine, dus ik kan het niet tonen!

Maar ik vond nog iets...
Iets wat ik wel kan tonen.....
:)

Kijk nu toch eens.....
INSTAND VERLIEFDHEID VAN MIJN KANT
:)







8 opmerkingen:

  1. Awel van mijn kant ook direct! Weeral goe gevonden! Ik ben benieuwd naar het dekbedovertrek...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wha, vét retro, gaaf hoor!
    Ik vond ook iets moois vandaag, maar.... ik heb 't uit m'n handen laten vallen, 1000 stukjes nu snif.
    En ik ben heel benieuwd naar je dekbedcreatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die is heel gaaf! Ik heb een melkkannetje dat erbij hoort :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh die koffiepot doet me terugdenken aan vroeger bij de oma, heerlijk! zou ook meteen verliefd geworden zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi!! Ik word er heel vrolijk van :-)
    Xx Marieke

    BeantwoordenVerwijderen