zaterdag 15 juni 2013

Nummerke van de dag 34




WAAR blijft den eerste BINGO toch?
Ik heb nog nooit zo'n langlopende give-away gehad!
Das uiteraard wel goed voor de pageviews ....
De kaap van 100000 bezoeken werd al ruimschoots overschreden!!!
DIKKE MERCI AAN AL DIEGENEN DIE KOMEN KIJKEN
( das echt supergoed voor mijn zelfvertrouwen!...)
;)


Allez, ik zal eens iets goeds terugdoen ...
PROBEREN een goed nummerke te postten...
( let wel...PROBEREN, het lijkt me onmogelijk dat jullie allemaal dat nummerke hebben!)
:)

Handje in de zak





Tadaaaaa




75



11 opmerkingen:

  1. Tien te weinig.....85staat er bij mij wel op.....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, geen goeike voor mij. Ik ben ook benieuwd wanneer de eerste Bingo gaat vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 75 nee die niet nog wel 9 andere nummertjes hier!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een stap in de goede richting maar bijlange nog niet daar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Joehoe :D We zijn blij met een nummerke erbij :D
    Hier ook nog 9 te gaan, ben benieuwd of er iemand is die de kaart bijna vol heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik zal straks nog eens een inhaarmaneuver doen en kijken of ik één van de laatste 4 cijfers heb. :-)

    BeantwoordenVerwijderen