vrijdag 1 maart 2013

SPANNING OPBOUWEN......







Deze trekking gaat als volgt.....

Er zijn twee potjes met nummertjes 0-9 en een potje met 0 en 1
Ik schreef ALLE namen van de deelnemers op in volgorde van geplaatste reactie.
Per give-away maakte ik dus een lijst!
( wil iemand mij bij gelegenheid misschien eens uitleggen hoe dien Random Org werkt?)
:)
Per give-away worden er dus nummertjes getrokken....
Als eerste het laatste nummer ( blauw) daarna het tweede nummer ( oranje) 
Het rode potje wordt alleen maar gebruikt als de mogelijkheid er is dat iemand met een nummer boven de 100 kan winnen...'
Bijvoorbeeld.....als de twee laatste getallen heel laag zijn ( 1en 0 bijvoorbeeld!)

Toertje 2 wees me er nog eventjes op dat er verwarring zou kunnen ontstaan tussen de 6 en de 9, dus ( na het nemen van deze foto....) hebben we nog een streep onder de 6 en 9 getrokken

DE NUMMERTJES.....




De briefjes werden geplooid.....






De lijsten.....
Handgeschreven jawel!!!







Het eerste( eigenlijk het laatste) getal wordt getrokken door de onschuldige hand van Pateeke 1




En de rest.....is voor straks
:)))))

Hihi , en ik WEET HET AL!!!!'.

8 opmerkingen: