dinsdag 26 februari 2013

Genoeg stofkes......



......alle achtergebleven stofkes uit Texas zijn vandaag aangekomen, en nu is't echt 
GENOEG geweest!
( er is wel nog 1 pakske van een andere leverancier....;) achter )
.....
MAAR


Voorlopig doe ik geen bestellingen meer over den grote Atlantische....ze hebben daar zoveel keus en die prijzen liggen daar zoveel lager dan hier, dat ge wel alles wilt bestellen!!!
Maar dat kan dus niet he....dan worden uw kasten te klein, en het saldo op uw bankrekening ook.....dus we stoppen er voorlopig mee!
Met mijn huidige voorraad kom ik nog wel een hele poos toe....

DUS

...dit is ' voorlopig ' het laatste rondje nieuwe stofkes vanuit Amerika tonen...
( in onverwerkte staat dan toch he....;). )


De herfstige stofkes......



...kinderstofkes





......blauwige tinten, hier en daar een vleugje retro...






...en tot slot nog enkele grote, felle prints...



32 opmerkingen:

  1. Amai... weeral zoveel... ik denk dat er velen alleen maar zouden kunnen van dromen... :-)
    Ze zijn prachtig en ben benieuwd naar de creaties die ermee zullen gemaakt worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O, wauwie die retro kinderstofjes echt te gaaf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oeh! Jaloers! Waar kocht je die prachtige vracht aan stofjes ook alweer?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik kocht deze ' lading' bij de fatquartershop!
      Pas op he....'t is VERSLAVEND!!!
      ;)

      Verwijderen
    2. Bij Hawthorne Threads en bij Sew mama Sew hebben ze ook een heel mooi assortiment ( die laatste heeft enkele goeie stofkes ON SALE)

      Verwijderen
  4. Amai, die blauwe/retro stofkes en herfstige stofke zijn echt heel schoon. Super! Ik vind dat toch altijd angstaanjagend, zo van over de oceaan bestellen...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is hetzelfde als bestellen om den hoek.....alleen, ge kunt het natuurlijk niet voelen en direct meenemen!
      Maar totnogtoe heb ik er alleen nog maar positieve ervaringen mee gehad!
      Als ge niet zo goed durft, dan moet ge eerst eens beginnen met een klein bestellinkske .....zo'n 10 yards ( das het voordeligst qua transportkosten.....kan in een flat rate envelop en dan betaald ge geen extra douanekosten!....allez, bij de fatquartershop toch niet!)

      Verwijderen
  5. OOhhhh! ben zo jaloers. Ik heb een selfsupporting hobby. Dat betekend dat ik eerst iets moet verkopen voordat ik weer ´mag´kopen.Dat gaat zelden zo dat begrijp je zelf ook wel. Maar voordat ik dit soort bergen ga bestellen moet ik toch echt een tasje verkopen. Ik doe dus even een oproepje. HELP! ik wil ook zoveel lapjes kopen in verre landen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie lapjes weer. De kinderstofjes vind ik echt prachtig! Deze shop kende ik nog niet, dus ik heb hem meteen bij mij favorieten opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooi mooi jij kunt weer even vooruit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. En toch is dat dekentje ook heel leuk. maar als de toertjes een paspelke willen, ja, dan..... Ach, als ze dat kussen dat ze er bij gaat krijgen ziet is ze die paspel al weer snel vergeten.
    En die stofkes, weeral zo mooi.....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gelukkig vond ze het niet erg.......en de belofte van een kussentje MET paspel werd enthousiast onthaald!
      :)
      De kinderhand is rap gevuld....

      Verwijderen
  9. Dat ga ik ook eens proberen, zo vanuit de States bestellen. Ik heb eigenlijk nog niet echt vergeleken, als 't goedkoper is, moeten we dat zeker doen. 'tIs niet dat mijn stoffenkast op zolder niet uitpuilt... maar er kunnen er altijd nog bij.

    Indien er iemand van jullie binnenkort nog naar Londen zou gaan, voor daar heb ik een aantal tips voor leuke stoffenwinkels op mijn blog gezet onder het item:
    http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/2013/02/londen.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij mij kunnen er momenteel echt geen meer bij......en ik verwacht nog een bestelling...?!

      Het is ZEKER goedkoper daar....zelfs met transportkosten erbij scheelt het nog een pak euro's......veel plezier met shoppen over de GROTE PLAS..:)

      Verwijderen
  10. Wooow wat een berg! Mooie stofjes heb je uitgekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt schoon stofkes! Ik zeg de hele tijd 'stop' tegen mezelf als ik weer een tof stofke zie...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik deed dat ook steeds, maar 't was sterker dan mezelf!
      ;)
      Maar nu MOET ik echt stoppen, er geraakt geen lappeke stof meer bij in mijn kast......en in April komt het stoffenspektakel naar Antwerpen, dus ik zal maar vast beginnen sparen!
      :)))

      Verwijderen
  12. Staat de uitleg voor het maken van de labeltjes al ergens:)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Is het stof daar echt zoveel goedkoper?hoe zit dat met de taks aan de douane?

    Jij maakt prachtige zaken bijna niet te geloven:)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Als ge het laat verzenden in flat rates enveloppen, dan doet de douane geen moeite om die te openen!
      Vorige week hebben ze zo zeven enveloppen geleverd....allemaal taxvrij!
      :)

      En de prijzen liggen daar toch echt wel lager hoor!

      Verwijderen
  14. Ken er niet veel van... je kan dat kiezen om ze in omslagen te versturen... sorry voor al mijn vragen:)

    Morgen zeker eens nakijken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bij sommige webwinkels versturen ze ALTIJD in enveloppen.
      Bij de fatquartershop doen ze dat dus, en ze zetten steeds 'gift' op de verpakking.......de douane blijft daar dan af!
      De stoffen bij de FQS kosten allemaal( met uitzonderingvan de sales) ongeveer €10,00/meter verzending inclusief.......diezelfde stoffen kosten hier €16,00/meter.
      Dus, daar is't een stuk goedkoper!
      :)let wel: per 10yards vullen ze zo een enveloppe.....bestel je dus 12yards, dan betaal je in verhouding meer, want dan moet je 2x24dollar verzending bijbetalen.
      Het is het interessantst als ge in schijven van 10 yards besteld ( dus 10, 20,30,40,.....enz)

      Verwijderen
  15. ik ben er gaan kijken maar hoe ik het ingeef is het tot 9 yards dat ik 24 euro betaal voor verzending en 48 wanneer ik meer wil... geen probleem ik ga het volgende week eens bekijken en zeker daar ook stof bestellen heel erg bedankt voor de vriendelijke uitleg!
    Marina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan!
      De verzendingsprijs wordt eigenlijk berekend op het gewicht van de stof......dus als je een zwaardere sto hebt, dan volgt er een herberekening!
      Je kan bestellen wat je wilt, en bij het afrekenen nog aanpassen zodat je zo weinig mogelijk verzendingskosten moet bijbetalen......zolang je niet betaald hebt, kan je nog veranderen zoveel je wilt he!

      Verwijderen
  16. Hi Debora, weet je misschien nog hoe het stofje heet/van wie het is met die ui-vormige grijsblauwige vormen en rode stippen? Een-na-laatste foto, middelste in de bovenste rij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zal het morgen eens opzoeken voor je.
      Zit in een zak met stofkes die ik ga verkopen......:)

      Verwijderen